• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403062414815
  • خبرنگار : 71496

تل‌آویو بازگشت صهیونیست‌های شمال فلسطین را به‌عنوان «هدف» جنگ تصویب می‌کند

تل‌آویو بازگشت صهیونیست‌های شمال فلسطین را به‌عنوان «هدف» جنگ تصویب می‌کند

رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد، تل‌آویو قصد دارد مساله بازگشت ساکنان شهرهای شمال فلسطین اشغالی به خانه‌هایشان را در جلسه آتی کابینه جنگ این رژیم به‌عنوان یکی از اهداف جنگ به تصویب برساند.

به گزارش ایسنا، مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود بازگشت ساکنان شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی به خانه‌هایشان به‌عنوان یکی از اهداف جنگ کنونی، فردا (یکشنبه) به تصویب برسد.

طبق اعلام این مرکز، این تصمیم در جلسه آتی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اتخاذ خواهد شد.

این اقدام پس از گذشت بیش از ۱۱ ماه از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه و گسترش آن در جبهه شمال فلسطین اشغالی و ادعاهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره لزوم تحقق این هدف، در پیش گرفته شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرد تل‌آویو باید برای نبردی طولانی در شمال فلسطین اشغالی که هزینه بالایی خواهد داشت، آماده باشد.

در طول ماه‌های گذشته شکایت‌های صهیونیست‌های ساکن شهرها و شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی به دلیل حملات موشکی و پهپادی مکرر حزب‌الله و در حاشیه قرار گرفتن آنها به نفع تل‌آویو و دیگر شهرهای اشغالی افزایش یافته است.

این شهرک‌نشین‌ها به دلیل حملاتی که به خانه‌هایشان می‌شود و تنش مستمر در جبهه شمالی از هشتم اکتبر گذشته، آغاز جنگی فراگیر علیه حزب‌الله لبنان را خواستار هستند.

بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی پژوهشکده امنیت داخلی وابسته به دانشگاه تل‌آویو، در منطقه شمالی حدود ۵۰ صهیونیست شامل ۲۴ سرباز به هلاکت رسیدند، همچنین ۷۵۶۰ موشک و پهپاد انفجاری از لبنان و سوریه شلیک شده و ۶۸ هزار و ۵۰۰ صهیونیست از ۴۳ شهرک مرزی و از الجلیل علیا و غربی تخلیه شده‌اند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha