• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403062414798
  • خبرنگار : 50040

جوانی جمعیت نهضت ملی مسکن گیلان چند متقاضی دارد؟

جوانی جمعیت نهضت ملی مسکن گیلان چند متقاضی دارد؟

ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، تعداد کل ثبت نامی های جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن استان را ۲۸۳۶ نفر دانست و بیان کرد: تاکنون ۱۲۶۵ متقاضی تایید نهایی شده اند و شاهد تحقق ۵۲ درصدی تخصیص زمین به متقاضیان تایید شده هستیم.

محمدرضا فلاحتگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گیلان، اظهار کرد: از مجموع ۱۲۳ هزار و ۴۲۹ ثبت نامی، ۱۱۸ هزار و ۴۸۵ متقاضی موثر داریم.

وی ۲۸ هزار و ۱۷۰ متقاضی را دارای چهار شرط لازم دانست و افزود: برای ۱۸ هزار و ۳۲۹ واحد، تامین زمین انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تخصیص پروژه برای ۱۰ هزار و ۶۸۱ متقاضی خبر داد و تصریح کرد: تعهد استان گیلان در برش سه ساله نهضت ملی مسکن، ۹۷ هزار و ۵۵۰ واحد در بخش های حمایتی شهری، بازآفرینی شهری، تسهیلات خودمالک شهری و تسهیلات مسکن روستایی است.

فلاحتگر با اشاره به تحقق ۱۲ هزار و ۹۲۶ واحد در بخش حمایتی شهری، عنوان کرد: ۵۷۸۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۴۰۵۵ واحد در بخش تسهیلات خودمالک شهری و ۲۲ هزار و ۶۸۳ واحد در بخش تسهیلات مسکن روستایی محقق شده است.

وی مجموع واحدهای شهری و روستایی احداث شده و در دست احداث را ۴۵ هزار و ۴۴۸ واحد دانست و متذکر شد: برای ساخت ۷۴ هزار و ۸۸۹ واحد در بخش خصوصی نیز پروانه صادر شده که شامل ۳۱ هزار و ۱۲۰ واحد شهری و ۴۳ هزار و ۷۶۹ واحد روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در بخش حمایتی شهری تعداد ۱۱ هزار و ۱۷۱ واحد در قالب انبوه ساز و ۱۷۵۵ واحد در قالب گروه ساخت و طرح جوانی جمعیت محقق شده است، گفت: برنامه ابلاغی واگذاری گروهی و جوانی جمعیت استان ۴۱۵۵ واحد بوده که تاکنون برای ۱۷۵۵ خانوار تخصیص زمین انجام شده است.

وی تعداد کل ثبت نامی های جوانی جمعیت را ۲۸۳۶ نفر دانست و بیان کرد: تاکنون ۱۲۶۵ متقاضی تایید نهایی شده اند که برای ۶۶۴ خانوار تخصیص زمین داشتیم؛ همچنین تعداد ۱۰۱ متقاضی ساکن روستا تشکیل پرونده داده اند که به بنیاد مسکن تحویل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha