• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062414677
  • خبرنگار : 50228

رحیمی‌اصل:

۷ میلیون تومان پول بنرهای تبریک را پرداخت کردیم!/ در جهانی ارمنستان شوکه شدم

۷ میلیون تومان پول بنرهای تبریک را پرداخت کردیم!/ در جهانی ارمنستان شوکه شدم

ایسنا/خوزستان دارنده چندین مدال جهانی رشته فیزیک گفت: در پنج ماهی که به صورت مداوم برای جهانی ارمنستان تمرین می‌کردم بیش از ۴۶۰ میلیون تومان از جیب خودم هزینه کردم ولی پس از کسب مدال طلا، در فرودگاه به جز دوستان و خانواده‌ام، مسئولی را ندیدم.

داوود رحیمی اصل اخیر در مسابقات جهانی پرورش اندام «فیزیک» به میزبانی کشور ارمنستان توانست ضمن کسب مدال طلا، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز کسب کرد و موفق شد کارت حرفه‌ای NPC بدنسازی را نیز دریافت کند. او اکنون در تلاش است که به المپیا برسد.

داوود رحیمی اصل در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پس از ۱۲ سال فعالیت و حضور ۷ ساله در مسابقات مختلف، در نهایت توانستم به کارت حرفه‌ای NPC بدنسازی دست پیدا کنم. مسابقات واقعا در سطح بسیار بالایی قرار داشت و حتی وقتی در بین ۲۰۰ شرکت کننده رشته فیزیک عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کردند، مربی ام به شدت خوشحالی کرد که مورد توجه همه قرار گرفت. خودم نیز پس از کسب این عنوان واقعا شوکه شدم.

او درباره حمایت‌های صورت گرفته شده از او، گفت: دو سال پیش که نایب قهرمان مسابقات جهانی دبی شدم، برخی مسئولان به استقبال من آمدند، یک شاخه گل دادند، عکس گرفتند و بعد هم رفتند. نکته قابل تامل این است که زمان برگزاری انتخابات مجلس هم مسئول و کاندیدایی نبوده که به خانه نیامده باشد. بعد از مسابقات اخیر هم فقط یک مسئول به استقبال من در شهر رامهرمز آمد و در فرودگاه اهواز نیز به جز دوستان و خانواده ام، مسئولی را ندیدم. نمی‌دانم مسئولان نمی دانند من به چه مدال رسیدم یا اصلا برای آن ها مهم نبوده است.

دارنده مدال طلای جهانی پرورش اندام در رشته فیزیک خاطرنشان کرد: شرایط من به صورتی است که از نظر مالی در این مدت حتی به من کمکی نشد که بتوانم وام بگیرم. در پنج ماهی که به صورت مداوم برای جهانی ارمنستان تمرین می کردم بیش از ۴۶۰ میلیون تومان از جیب خودم هزینه کردم. جالب است اگرجه حمایت نشده‌ام اما به هر کشوری که رفته‌ام اسم شهر رامهرمز را به زبان آورده‌ام. این در حالی است که مسئولان بعد از مسابقات جهانی ارمنستان حتی برای من یک بنر هم نصب نکردند و تنها یک بنر برای من نصب شد که دوستان این کار را انجام دادند.

رحیمی‌اصل بیان کرد: دو سال پیش که در جهانی امارات به عنوان نایب قهرمانی رسیدم، ۱۰ بنر برای من از سوی مسئولان نصب شد که بعدا متوجه شدم خانواده‌ام ۷ میلیون تومان پول بنرها را پرداخت کردند. 

او تاکید کرد: تنها هدف پیش روی من رسیدن به المپیاد است و اگر هیچ کسی هم از من حمایت نکند، من دست از تلاش بر نمی دارم. بارها خودروی شخصی که داشته‌ام را فروخته‌ام تا برای رسیدن به هدف هایم هزینه کنم و بازهم لازم باشد این کا را می کنم. خوشبختانه شور و شوق زیادی با کسب مدال طلا و عنوان قهرمان قهرمانان در جهانی ارمنستان در من زنده شده است و من ظرفیت موفقیت را در خودم می‌بینم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۷:۴۳

من به عنوان یک ایرانی بهت افتخار میکنم واز صمیم قلب این موفقیت بزرگ را تبریک می گویم ومتاسفم برای مسولان که این همه تلاش تو را نادیده گرفتند وخوشحالم ازاینکه ناامید نشدی .پاینده باشی قهرمان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۵:۲۰

از هیچ کس هیچ انتظاری نداشته باش خدا جواب تمام زحماتتو میده🦁