• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062414545
  • منبع : نمایندگی سمنان

آماده‌سازی ۵ هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای بهار تعلیم و تربیت در استان سمنان

آماده‌سازی ۵ هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای بهار تعلیم و تربیت در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از آماده‌سازی پنج ‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان‌های هشتگانه این استان خبر داد.

سیدجمال وزیری در جمع مدیران این اداره کل از آمادگی کامل استان برای بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: امسال بیش از ۱۳۵ هزار دانش‌آموز هم‌استانی در مقاطع مختلف تحصیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین ارتباط یک ‌هزار و ۱۱۸ آموزشگاه در ادارات شهرستانی و مناطق مختلف استان سمنان مهیای سال تحصیلی جدید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از انجام فرآیند ثبت‌نام بخش عمده دانش آموزان در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

وزیری با اشاره به مدت زمان باقی‌مانده تا آغاز مهرماه از خانواده‌ها خواست: هرچه زودتر ثبت نام دانش‌آموز خود را انجام داده و به هیچ عنوان ثبت‌نام را به چند روز منتهی به اول مهر موکول نکنند.

وی از آمادگی مناطق مختلف آموزش و پرورش استان برای برپایی برنامه های ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: همزمان با بازگشایی مدارس آیین نمادین چهار زنگ غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها، مهر و ایثار و نماز در مدارس شهرستان‌های هشتگانه استان سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه آینده ایران به دست معلمان و دانش‌آموزان رقم می‌خورد، تصریح کرد: از همین رو همه تلاش ما بر این است که با آغاز بهار تعلیم و تربیت همه امکانات لازم را در بستر مدارس استان فراهم کنیم.

وی خواستار مشارکت حداکثری اولیاء و خانواده‌ها در برنامه‌های مدارس استان شد و خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر بین اولیاء و مدارس به بهبود کیفی آموزش و فضای آموزشی کمک خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد که معلمان در سال تحصیلی پیش رو بتوانند با همکاری خانواده‌ها و مسوولان نسلی مومن، متعهد و در تراز نظام اسلامی تربیت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha