• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۳:۱۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062414474
  • خبرنگار : 50589

کامیابی‌نیا: لیگ یک مارتن است و همه می‌جنگیم

کامیابی‌نیا: لیگ یک مارتن است و همه می‌جنگیم

ایسنا/آذربایجان شرقی هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز امیدواری نسبت به نتایج این تیم در آینده، گفت: لیگ برتر یک مارتن است.

کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مجموعه بزرگ ذوب‌آهن و هوادارانمان تبریک می‌گویم. سه امتیاز خیلی خوبی را کسب کردیم. پارسال هم این بازی را بردیم. بازی خیلی خوبی بود و جا دارد از همه تماشاگران تشکر کنم که واقعا جو خیلی خوبی را به وجود آورده بودند. امیدوارم همه استادیوم‌ها چنین جوی داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که شما ارتش تک‌نفره مقابل پنج پرسپولیسی ترکیب تراکتور بودید. با این شرایط اهمیت این برد برایتان بیشتر می‌شود؟ گفت: فکر می‌کنم این سوال شما صحیح نیست. ما الان تیم ذوب‌آهن هستیم و بچه‌های دیگر هم در تراکتور زحمت می‌کشند. همه برای تیم‌هایمان می‌جنگیم. به هر حال لیگ یک ماراتن است و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم تا در آخر فصل رتبه خیلی خوبی بگیریم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردند اولین پیروزی خود در فصل جدید را در تبریز کسب کنند؟ گفت: الان هفته چهارم است و ما در هفته‌های گذشته هم برابر پرسپولیس و هم خیبر جلو بودیم که متاسفانه مساوی شد. همانطور که گفتم لیگ یک ماراتن است و هفته به هفته باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم آخر فصل نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

هافبک ذوب‌آهن درباره شرایط سخت مالی این تیم، گفت: در همه تیم‌ها مشکلات وجود دارد. به هر حال این بازیکنان نباید دغدغه داشته باشند و ذهنشان جای دیگری معطوف باشد. خدا را شکر باشگاه، مدیرعامل، هیأت مدیره و همه تلاش می‌کنند که بهترین امکانات را برای بازیکنان رقم بزنند. این یک موضوع درون خانوادگی است و بین خودمان حل می‌کنیم. دیر و زود دارد؛ اما به هر حال پولمان را هم می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، او درباره وضعیت نامطلوب چمن‌ ورزشگاه‌ها گفت: خیلی دردناک است. من واقعا تشکر می‌کنم، امروز زمین خیلی خوب بود. دیدید که امروز سپاهان هم در فولادشهر بازی کرد. امیدوارم مسئولان شرایط چمن‌ها را درست کنند. ما اسم لیگ حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و این‌طور نباشد که فقط اسمش حرفه‌ای باشد. اگر زیرساخت‌ها درست شود، می‌تواند به کیفیت فوتبال‌مان و تیم ملی‌مان کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha