• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403062414466
  • خبرنگار : 50188

رئیس دانشگاه اعلام کرد

پذیرش ۱۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان /اضافه شدن ۸ رشته جدید

پذیرش ۱۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان /اضافه شدن ۸ رشته جدید

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با اعلام پذیرش ۱۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود در مقاطع تحصیلی مختلف در سال تحصیلی جدید، از اضافه‌شدن ۸ رشته‌گرایش جدید در این دانشگاه در سال‌جاری خبر داد.

رضا رنجبر کریمی در گفت‌وگو با ایسنا به‌مناسبت سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: این دانشگاه در مجموع ۷ هزار دانشجو دارد و پیش‌بینی می‌شود ۱۸۰۰ دانشجوی جدیدالورود در مقاطع تحصیلی مختلف در سال تحصیلی جدید پذیرش داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در مهرماه سال‌جاری در ۱۰۶ رشته‌گرایش، دانشجو پذیرش می‌کند، بیان کرد: مجموع ظرفیت جذب دانشجوی جدید در این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ دو هزار دانشجو است.

رنجبر کریمی ادامه داد: دانشگاه ولی‌عصر(عج) در طی سال‌جاری ۸ رشته‌گرایش جدید شامل ۴ رشته‌گرایش در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های اقتصاد نظری، نانوشیمی، مترجمی زبان و مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه‌های کامپیوتری و ۴ رشته گرایش در مقطع کارشناسی شامل مهندسی مواد، گردشگری، حقوق و روانشناسی موفق به اخذ مجوز شده است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در خصوص آمادگی دانشگاه برای سال تحصیلی جدید، گفت: فضاهای خوابگاهی و رفاهی در تابستان از لحاظ رفع نواقص و تعمیرات ضروری مورد بازبینی قرار گرفته و مشکل خاصی در حال حاضر ندارند و فضاهای آموزشی دانشگاه نیز کاملا بررسی و نواقص آن برطرف شده و پذیرای دانشجویان گرامی در سال تحصیلی جدید هستیم.

رنجبر کریمی اضافه کرد: همچنین با راه‌اندازی یک ساختمان آموزشی جدید به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع و بهره‌برداری از یک باب خوابگاه دانشجویی به‌متراژ ۳۵۰۰ مترمربع، گشایش خوبی در فضاهای آموزشی و خوابگاهی ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان ادامه داد: بر اساس تقویم آموزشی، آغاز سال تحصیلی از ۲۴ شهریور است و تاکید بر حضور اساتید در کلاس‌های درس از این تاریخ است.

رنجبر کریمی در خصوص ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برای نیم‌سال اول سال تحصیلی نیز، گفت: از تیرماه سال‌جاری ثبت‌نام خوابگاه دانشجویی آغاز شده و دانشجویان بر اساس اولویت امتیازی، اتاق خود را مشخص کرده‌اند.

به گفته وی، در طول تابستان برای ۱۹ نفر از اعضای هیات علمی تازه استخدام دوره آموزشی صلاحیت مدرسی برگزار شده و همچنین کارگاه‌های متنوع آموزشی ویژه اعضای هیأت علمی در سال تحصیلی قبل برگزار شده است.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در خصوص راه‌اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان هم گفت: این مراکز از سالیان گذشته در این دانشگاه ایجاد شده که دستاوردهای ارزشمندی هم در سالیان اخیر داشته است که تصمیم داریم در سال جدید با همکاری صنایع شهرستان این مراکز را توسعه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha