• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403062314430
  • خبرنگار : 71951

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

یکی از اماکن فرهنگی به هنرمندان دشت ورامین واگذار شد

یکی از اماکن فرهنگی به هنرمندان دشت ورامین واگذار شد

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، در پاتوق هنرمندان که در فرهنگسرای رازی برگزار شد، از واگذاری یکی از اماکن فرهنگی به هنرمندان دشت ورامین خبر داد.

«علی خزایی» نماینده مردم شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی که عصر روز جمعه ۲۳ شهریور در حاشیه تجلیل از علی‌اکبر فروزش در فرهنگسرای رازی برگزار شد؛ گفت: اخیرا یکی از اماکن فرهنگی از نهادی پس گرفته شده و به هنرمندان واگذار شده است.

خزایی گفت: نباید مدیران در اتاق‌های دربسته و بدون هنرمند، برای قشر فرهنگ و هنر تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: در هر تصمیم‌گیری باید هنرمندان حضور داشته باشند.

نماینده دیار ۱۵ خرداد اظهار کرد: در تخصیص بودجه، نوشتن آئین‌نامه‌ها در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت در همه این عرصه‌ها باید از هنرمند دعوت شده تا در آن موضوع اثر بگذارد.

نماینده مردم شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: آحاد مردم مصرف‌کننده‌ی هنر در تمام ساعات هستند که نمونه بارز آن موسیقی است که برای تک‌تک ساعات انسان هم، موسیقی مخصوص نواخته شده است.

خزایی تصریح کرد: موسیقی اصیل ایرانی چنان انسان را به سمت خدا و آرامش می‌برد که دیگر نیازی به برخی موسیقی‌های مبتذل نیست.

نماینده مردم شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: چرا باید از هنرمندان فقط در یک زمان خاص تجلیل شود؛ اعتقاد دارم که هنرمندان همه‌جا در رتبه اول جامعه هستند.

یکی از اماکن فرهنگی به هنرمندان دشت ورامین واگذار می‌شود

احمد فیروزی، مجری و فعال هنری دشت ورامین نیز در حاشیه تقدیر از فروزش، گفت: زمانی که ساز و آواز در ورامین ممنوع بود، استاد فروزش منزل خود را به محل آموزش موسیقی اختصاص داد و امروز بعد از چهار دهه از خدمات استاد فروزش تجلیل شده است.

علی‌رضا بختیاری، رئیس انجمن عکس شهرستان ورامین نیز در حاشیه تکریم این استاد موسیقی ورامین، گفت: دشت ورامین مدیون بزرگانی چون استاد فروزش است که اجازه نداد صدای موسیقی با تمام سختی‌هایش در ورامین قطع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha