• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403062314257
  • خبرنگار : 71951

امام جمعه قرچک:

اتحاد رمز پیروزی در مقابل دشمنان ایران و اسلام است

اتحاد رمز پیروزی در مقابل دشمنان ایران و اسلام است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی هستیم، دوری از اختلافات تنها راه برون رفت از مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی 23 شهریور ماه بیان کرد: امروز بشیریت نیازمند به یک منجی است و هرچه که زمان میگذرد نیاز به این امر اهمیت ویژه ای پیدا میکند، کسی بیاید به ظلم و ستم مبارزه کند و جهان را پر از عدل و داد کند کیست؟ در این مبین اسلام به صراحت به این منجی و نجات دهنده عالم اشاره شده است‌.

اسماعیلی گفت: اگر در آیات و روایات جستجو کنیم تمامی انبیاء و اولیا به آمدن یک منجی به عالم اشاره کردند، لذا ادله و اسناد معتبری نسبت به ظهور منجی وجود دارد که آن مهدی آل محمد (ص) است.

وی تصریح کرد: خداوند متعال همیشه پشتیبان و نگهدارنده متقین و نیکوکاران است، انسان مومن و با تقوا همیشه پشتیبانی و یاری خداوند متعال را در مسیر زندگی خود خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: یکی از خصوصیات انسان باتقوا، احسان و نیکی به یک دیگر است، زمان، زمان بازگشایی مدارس است، خیلی از دانش آموزان نیازمند چشمشان به شما مردم نیکوکار و باتقوا است که با یک احسان کوچک دل بچه‌های نیازمند را شاد خواهید کرد.

خطیب نمازجمعه قرچک اظهار کرد: امروز در ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی هستیم، دوری از اختلافات تنها راه برون رفت از مشکلات است، این موضوع تاکید امامین انقلاب بوده و باید به احسن وجه رعایت و عملی شود.

اسماعیلی ادامه داد: دنیای اسلام باید به این نتیجه برسد که وحدت و انسجام بین کشورهای اسلامی می تواند مسیرهای سرنوشت سازی را برای اسلام عزیز هموار کند و دشمنان قسم خورده اسلام عزیز را نابود و بیچاره کند.

امام جمعه قرچک گفت: در سال‌های اخیر دشمن ناتوان با دروغ پراکنی و به تعبیر رهبری معظم رهبری(مدظله العالی) با پروپاگاندا به دنبال ایجاد اختلاف و بی اعتمادی مردم از انقلاب و اسلامی است و تنها راه مقابله با این موضوع اتحاد و بصیرت است.

وی اظهار کرد: یکی از بزرگترین پروپاگانداهایی که دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی به راه انداخت موضوع حجاب است ولی با کمی بصیرت و آگاهی هم از نقشه دشمن پی می بردیم و هم به میزان ارزش بخشیدن اسلام و مخصوصا انقلاب به مقام زن میرسیدیم.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در تمامی ابعاد در بدترین موقعیت و شرایط است، هم از طریق جریان مقاومت و هم از سوی اعتراضات مردم خود نسبت به شرارت ها و وحشی گری های این رژیم منحوس تحت شدیدترین فشارهاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha