• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403062314243
  • خبرنگار : 50604

خطیب جمعه گرگان:

قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی باید با مشورت کشاورزان و منصفانه باشد

قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی باید با مشورت کشاورزان و منصفانه باشد

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان با اشاره به هزینه بالا تمام شده تولید محصولات کشاورزی گفت: شورای قیمت گذاری باید پس از مشورت با کشاورزان و در نظر گرفتن هزینه‌ تولید قیمت نهایی را تعیین کند.

حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: این امام معصوم(ع) پس از شهادت پدر بزرگوارش به مقام امامت نائل شدند و زمامداری شیعیان را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه حضرت مهدی (عج) به فرمان و مصلحت الهی مدتی را در غیبت صغری بسر برده و سپس زمان غیبت کبری‌ ایشان فرا رسید که تا امروز نیز ادامه دارد، گفت:‌ امیدواریم هر چه زودتر زمان غیبت کبری به پایان رسیده و شاهد حکومت پر از عدل و داد این امام بزرگوار باشیم.

مام جمعه موقت گرگان تعیین هفته وحدت توسط امام خمینی (ره) را انتخاب هوشمندانه و زمینه ساز تقویت اتحاد مسلمانان برشمرد و افزود: تفرقه بین مسلمانان از دسیسه دشمنان است و باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی با اشاره تعیین قیمت گندم به میزان ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان توسط شورای قیمت‌گذاری بیان کرد: برخی محصولات نظیر گندم، پنبه و دانه‌های روغنی جز محصولات استراتژیک و مورد استفاده همه مردم است و باید کشاورزان را برای این محصولات اساسی حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام لیوانی کشاورزان را افراد سختکوش، قانع و راضی به سود کم برشمرد و افزود: کشاورزان برای تولید محصولات هزینه‌های زیادی برای نهاده، بذر، سموم، کارگر پرداخت می‌کنند و اگر قیمت‌گذاری درستی انجام نشود قادر نخواهند بود هزینه تولید را تأمین کنند.

خطیب جمعه گرگان تصریح کرد: برای قیمت‌گذاری محصولات حتماً باید با کشاورزان مشورت کرده و پس از برآورد همه هزینه‌ها و تعیین یک سود متعارف و منصفانه قیمت نهایی را تعیین کنیم تا کشاورزان ما متضرر نشده و بتوانند هزینه‌های زندگی خود را تعمین کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۰۱:۱۳

بازهم خدا پدر شما را بیامرزد که هوای کشاورزان را داری

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۰۸:۵۳

خداوند به شما عزت بده. خدا پدرتونو بیامرزد. از اینکه درد کشاورز را متوجه هستید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۴:۰۵

وقتی محصول کشاورزی. خوب فروش برود. مشکل بیکاری حل می شود. من یک باغ دار هستم سالیانه پنج کارگر را تامین مالی میکنم اما وقتی وضع کشاورزی خراب می شود. خرج و. مخارج. خانواده. خود. را نیز. نمی توانم فراهم کنم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۵:۱۳

ای دروود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۵ ۱۶:۲۲

کشاورزی کردن یا اینکه با کشاورز و کشاورزی سر و کار داشتن که بدونن درد کشاورز چیه . متاسفم که من یک کشاورز هستم