• پنجشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062214005
  • خبرنگار : 30147

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیازمند ۵۰ سال زمان است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کشور با توجه به اعتبارات موجود ۴۰ تا ۵۰ سال زمان نیاز داریم.

غلامرضا تاجگردون در حاشیه سفر به شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ناعدالتی در توزیع اعتبارات موضوع دیرینه‌ای در کشور است، افزود: گرچه همیشه مجلس تلاش نموده این گونه ناعدالتی‌ها را کاهش دهد اما کمبود منابع همیشه این شکاف را بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به عدم توجه به نظام درآمد هزینه استانی که در برنامه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: سعی می‌شود که بتوانیم تعادل‌ در بودجه‌ها به خصوص در توزیع منابع مرتبط با دولت و تسهیلات بانکی بیشتر رعایت شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام بسیار در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: منابع کشور کفاف تأمین و اجرای تمامی این پروژه‌ها را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه با وضعیت اعتبارات موجود ۴۰ تا ۵۰ سال باید طول بکشد تا پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور به اتمام برسد، پروژه‌های نیمه تمام را یک معضل ملی دانست و ادامه داد: در سفر به کاشمر از جاده شادمهر به این شهر بازدید صورت گرفته و اعضاء کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تلاش می‌کند تا این پروژه‌ها که نیمه تمام و از سویی پرحادثه هستند هر چه زودتر به سرانجام برسند.

تاجگردون از جاده بردسکن به سبزوار به عنوان یکی از مسیرهای پرحادثه و زمان بر نام برد و افزود: باید معضل این مسیر را که از جاده‌های مهم استان محسوب می‌شود را رفع نمود.

وی همچنین در خصوص اختصاص ردیف بودجه ملی برای زیارتگاه شهید مدرس اظهار کرد: تلاش می‌شود با همکاری نمایندگان مجلس ردیف بودجه ملی برای زیارتگاه شهید مدرس در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان روند پیشرفت باند دوم جاده شادمهر به کاشمر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر این مسیر به سرانجام برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha