• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062113557
  • خبرنگار : 50976

«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود

«باغ بهشت» در آموزش و پرورش فارس اجرا می‌شود

ایسنا/فارس تفاهم نامه‌ای با موضوع هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان «باغ بهشت» بین آموزش و پرورش فارس و موسسه جوانان آستان قدس رضوی امضا شد.

 در راستای همکاری‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی تفاهم‌نامه همکاری امروز، ۲۱ شهریورماه با حضور فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس و سودابه مهدویان، نماینده موسسه جوانان آستان قدس رضوی به امضا رسید.

بر همین اساس هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و مجازی با عنوان باغ بهشت از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.

همچنین برگزاری دوره آموزشی ارتقای شایستگی‌ها ویژه مدیران مدارس، معاونان پرورشی و معلمان درس معارف و در صورت امکان سایر معلمان و نیروهای اجرایی مدارس متوسطه اول و دوم استان فارس، اولین هدف امضای این تفاهم نامه هستند.

بر اساس این گزارش؛ اجرای طرح «بی نهایت شو» و «دو بی دو» ویژه دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه و همچنین اجرای طرح «ثامن در ریاضی» ویژه دبیران ریاضی و دانش‌آموزان متوسطه اول و همچنین اجرای طرح «بی نهایت استانی» تأمین مکان برای فعالیت رابطین استانی بی‌نهایت و اجازه فعالیت و تبلیغ بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس، از جمله زمینه‌های همکاری بین دو نهاد است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ارسال اطلاعیه همراه شیوه نامه‌های اجرایی به ادارات آموزش و پرورش تابعه استان مبنی بر دعوت از مخاطبان مدنظر دوره‌های آموزشی شاخصه‌های اعلامی توسط موسسه، پیگیری و نظارت بر فرایند اطلاع‌رسانی استانی و حسن اجرای دوره‌ها، مساعدت در تأمین مکان برای فعالیت بی‌نهایتی‌های شهرستان‌ها و صدور مجوز امکان فعالیت بی‌نهایتی‌های فارغ‌التحصیل در مدارس و ... از تعهدات آموزش و پرورش در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha