• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062113408
  • خبرنگار : 50232

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان خبر داد

آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در خوزستان

آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

جمال شیبه امروز (۲۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم»، در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است. مرحله دوم جشن عاطفه‌ها و مراسم زنگ عاطفه‌ها هم در مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در مرحله اول دو هزار بسته در کمیته امداد منطقه شرق اهواز توزیع شد، افزود: این پویش با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در مصلی‌های نماز جمعه و استقرار پایگاه‌ها در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرها در سطح استان خوزستان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این جشن ملی هر ساله همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، صدا و سیما، سازمان دانش‌آموزی، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی آحاد مختلف مردم نیکوکار در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان قرار دارند، افزود: به منظور تامین و تهیه بسته‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تحصیلی، نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس برای این دانش‌آموزان، از همه نیکوکاران حقیقی و حقوقی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دعوت می‌شود در این پویش ملی مشارکت و کمیته امداد را برای ارائه خدمت با کیفیت به دانش‌آموزان نیازمند یاری کنند.

شیبه گفت: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری، کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان خوزستان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha