• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062113354
  • منبع : بازار

بازرگانی آلیش ور، واردکننده بوته ریخته‌گری در ایران

بازرگانی آلیش ور، واردکننده بوته ریخته‌گری در ایران

بازرگانی آلیش ور فروش بوته ریخته گری و واردات محصولات شرکت زیرکار را از اواسط سال ۱۴۰۰ آغاز نموده و با توجه به تجربه طولانی در زمینه بهترین بوته های ریخته گری که در این مدت داشته است، این بازرگانی با بررسی سابقه واردات بوته ریخته گری متوجه شد که وارد کننده هایی که تا به امروز این محصول را وارد می کردند به صورت سنتی و غیر تخصصی آن را به مشتری عرضه می نمودند که این موضوع باعث ناراحتی و عدم رضایت عده ای از مصرف کنندگان محترم گردیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آلیش ور، برای مثال مشتری هایی که خرید بوته ریخته گری برای مصرف آلومینیوم، مس، خاک طلا، اکسید روی و غیره درخواست خرید داشتند، فروشنده ها بوته ریخته گری که موجود دارند را بدون توجه به نیاز مشتری معرفی می کنن و فقط به فکر افزایش فروش هستن و متاسفانه هیچگونه مشاوره ای در زمینه پیش گرم و نوع سوخت مصرفی و دیگر نکات لازم در جهت استفاده بهینه به مشتری نمی دهند. ولیکن این بازرگانی همواره کوشیده است با مشاوره و ارسال دفترچه راهنما نحوه استفاده از بوته بهترین خدمات را به مشتریان محترم عرضه نماید.

شرکت بوته ریخته گری زیرکار با مسئولیت محدود(زیرکار) یک شرکت دارای گواهینامه های ISO است که در منطقه صنعتی مهسانا در استان گجرات کشور هندوستان واقع شده است. این شرکت به ساخت نسوزهای مختلف برای صنایع آهنی و غیر آهنی از سال ۱۹۹۹ مشغول است. این شرکت طرف های تجاری، شعب و مشتریان گسترده ای در هندوستان و سراسر جهان دارد.

زیرکار سازنده انواع محصولات نسوز از قبیل بوته های سیلیکون کاربایدی، بوته های گرافیتی، استوپرها، اسلیوها، کانورتور سگمنت ها، لاینرها، ظرف های بریز، مافل رینگ و غیره است. هر محصول با توجه به نیازهای مشتری، به روش تولید مخصوص به خود تولید می شود

این محصولات گسترده، کاربردهای زیادی در جابجایی مذاب فلزاتی چون مس، برنج، آلومینیوم، طلا، نقره، چدن، فولاد و روی دارند. نیازی به یادآوری نیست که هرکدام از این کاربردها چه اهمیتی می توانند داشته باشند.

چنانچه قصد فروش بوته ریخته گری  را دارید میتوانید با بازرگانی آلیش ور در ارتباط باشید.

شرکت زیرکار علاوه بر تامین نیاز این محصولات برای بازار داخلی هند، در کنار آن این محصولات به ۴۰ کشور جهان صادر می شود.

با موفقیت های به دست آمده با کارهای مهندسی و کارشناسی، توانسته است به کیفیت بسیار بالایی دست یابد و سپس زیرکار تصمیم به تولید محصولات جدید در زمینه نسوزهای مورد نیاز در صنعت ریخته گری پیوسته نیز گرفته است.

با توجه به ماشین آلات پیشرفته درکارخانه ای بسیار مجهز شهر مهسانا، ایالت گجرات هند، این شرکت پیشرو داشتن بهترین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت انواع نسوز است.

شرکت زیرکار برای کسب دانش فنی بیشتر در زمینه ساخت، کاربرد و بازاریابی از زبده ترین مشاوران بهره می گیرد. در این پروسه، زیرکار تیم ویژه ای در خصوص تحقیق و توسعه و کیفیت به خدمت گرفته است و از آن ها در زمان های نیاز بهره می گیرد.

بهروز یوسفیان، مدیر عامل بازرگانی آلیش ور

بازرگانی آلیش ور، واردکننده بوته ریخته‌گری در ایران
غرفه بازرگانی آلیش ور در نمایشگاه متافو ١٣٩٩ همراه نماینده رسمی شرکت مورگان می باشد 

‌در حدود ۶۸ سال قبل اولین بوته های ریخته گری با شکل و ترکیب فعلی از آلمان و انگلستان وارد ایران شدند و پروسه ریخته گری را بسیار آسان تر نمودند. اینجانب اوایل انقلاب کارخانه تولید شیرالات ساختمانی تهران آبریز را تاسیس نمودم و محصولات ما علاوه بر فروش در  بازار داخل، صادر  نیز  می گردید. در سال ١٣٦٩ کارخانه را واگذار و مشغول صادرات و واردات شدم و از آنجایی که تجربه زیادی در ادوات صنعت ریخته گری داشتم  بوته های ریخته گری برند مورگان را از کشور انگلستان و برندهای نولتینا و دیاموند از آلمان را وارد نمودم. در سال ۱۳۷۸ شرکت مورگان محصولات شعبه هندوستان خود را پیشنهاد دادند و پس از تست نمونه و اطمینان از کیفیت آنها و با توجه به اختلاف قیمت بسیار مناسب تر نسبت به تولید انگلستان، واردات از مورگان هندوستان را نیز آغاز نمودیم که در مدت کمی کیفیت و قیمت خوب  این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و کم کم سهم اجناس اروپایی در بازار ایران بسیار اندک شد و پس از آن محصولات شرکت ترکد هند که زیر مجموعه وزوویوس آلمان بود را نیز در کنار مورگان وارد نمودیم. همکاران ما نیز واردات محصولات بسیار خوب شرکت زیرکار هند را شروع کرده بودند. ما از سال ۱۳۹۴رسما نماینده انحصاری شرکت مورگان هند شدیم و این محصولات با مشاوره قبل از خرید و خدمات پس فروش به بازار عرضه می شد تا ۲ سال قبل که تحریم ها باعث عدم ادامه همکاری مورگان با ایران شد. در ابتدای سال ۱۴۰۲ محصولات مشکی رنگ زیرکار با تکنولوژی ساخت‌ ایزواستاتیک که از به روز ترین روش های تولید بوته ریخته گری دنیا می باشد را پس از اطمینان از کیفیت عالی این محصولات آن را به صورت انبوه وارد کردیم که خوشبختانه کیفیت بسیار عالی این محصولات توانست باعث جلب رضایت اکثر مشتریان شود. در حال حاضر تولیدات شرکت زیرکار با مشاوره قبل از خرید وخدمات پس از فروش عرضه می گردند. کارشناسان زبده شرکت آلیش ور تا کنون به بیش از ۵۰ کارگاه و کارخانه جهت آموزش نحوه استفاده بهینه و رفع عیوب کوره های آنها مراجعه نموده اند که باعث طول عمر بیشتر بوته ها و کم شدن هزینه های تولید شده است.

شرکت آلیش ور در این مدت با شرکت هایی از نظیر الکتروژن،مالیبل سایپا، شرکت سوان غرب،شرکت موتور سازی پویانیستانک، تولیدی و صنعتی آلیاژریزان، دانش پرتو نقش جهان، گروه صنعتی بوتان، پیستون سازات قائم، هاتف تک نیک نام، ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، نانو اکسید روی، نانو اکسید روی پارس، شایان مواد عصر، حدید روان، شیرآلات صنعتی اصفهان، زرین روی کاسپین، اطلس پمپ سپاهان، آرتا سیستم پارلاق، نانو اکسید نقره، شرکت صنعتی پیستون یدک آرتا، طراحی مهندسی و ساخت رینگ آلومینیومی پارس، تولیدی پیستون ایران، تولیدی و صنعتی آلیاژهای غیرآهنی نوین گداز امین، پارمیس صنعت ذوب فلز پارس، رینگ آلومینیومی پارس، شرکت روی اندیشان گنبد همکاری داشته است.

چنانچه قصد خرید بوته ریخته گری گرافیتی را دارید با آلیش ور در ارتباط باشید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha