• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403062113346
  • خبرنگار : 30057

معرفی دستاوردهای ۲۰ شرکت در حوزه هوش مصنوعی/رقابت پنجم فیس کاپ کلید خورد

معرفی دستاوردهای ۲۰ شرکت در حوزه هوش مصنوعی/رقابت پنجم فیس کاپ کلید خورد

در دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی ۲۰ شرکت محصولات خود را در این حوزه ارائه دادند، ضمن آنکه برگزاری پنجمین دوره رقابت فیس کاپ کلید خورد.

به گزارش ایسنا، دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی توسط مرکز نوآوری نکسترا امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری‌ است.

این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری است و با هدف شبکه‌سازی بازیگران مؤثر و فعالان این حوزه برگزار شده است.

اولین دوره این رویداد در مهر ۱۴۰۲ تحت عنوان بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی و رونمایی از چهارمین دوره رویداد فیس‌کاپ برگزار شد که میزبان قشرهای مختلف این اکوسیستم و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه هوش مصنوعی بود.

رویداد فیس کاپ (FaceCup) با رویکرد بازشناسی چهره، با هدف ایجاد محیط رقابتی جهت شناسایی افراد و تیم‌های مستعد در زمینه بازشناسی چهره است.

فیس کاپ تاکنون در چهار دوره  برگزاری با تاکید بر دقت الگوریتم بازشناسی چهره و مشابه با مسابقه بین‌المللی FRVT برگزار شده است و دور جدید مسابقه در سال جاری برگزار می‌شود.

در دور جدید رویداد فیس کاپ، علاوه بر الگوریتم، توانایی شرکت کنندگان در پیاده‌سازی سناریوی مورد درخواست نیز ارزیابی خواهد شد. این رویداد همانند سال قبل به صورت آنلاین برگزار شده و شرکت در آن برای تمام تیم‌های حقیقی و حقوقی فعال در حوزه شناسایی چهره و هوش مصنوعی آزاد است.

رتبه‌بندی و ارائه گواهی رتبه برای الگوریتم موتور طراحی شده، فرصت شرکت در دوره‌های پیش‌شتابدهی و شتابدهی در مراکز نوآوری، شناسایی استعداد و انتخاب برای شرکت در پروژه‌های ملی و ارتباط با شرکت‌های مطرح در این حوزه و موفقیت‌های شغلی متعدد از مزایای شرکت تیم‌ها در این رقابت است.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره این رویداد از مهر تا اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان 

در حاشیه این رویداد نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های فناور برپا شده است.

در این نمایشگاه علاوه بر معرفی فرصت‌های موجود، چالش‌هایی که شرکت‌ها با آن مواجه هستند، ارائه می‌شود.

نمایشگاه جانبی دومین گردهمایی سالانه فعالان هوش مصنوعی میزبان ۲۰ شرکت مؤثر در حوزه هوش مصنوعی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha