• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403062113332
  • خبرنگار : 71049

حضور ۱۵ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی ویتنام

حضور ۱۵ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی ویتنام

در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و صنایع دارویی ویتنام «Pharmedi-۲۰۰۴» که روز چهارشنبه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشی‌مین ویتنام آغاز به کار کرد، حدود ۷۰۰ شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، هند، قزاقستان، روسیه، ترکیه، سوئیس، آمریکا، برزیل و آلمان شرکت کردند.

به گزارش ایسنا،‌ جمهوری اسلامی ایران با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی و حضور ۱۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه شرکت دارد.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های تجهیزات جدید پزشکی، مواد داروی، تجهیزات اشعه اکس و دیاگنوستیکی، تجهیزات دندان پزشکی، دستگاه‌های یکبار مصرف، ذره بین‌ها، ترازوهای پزشکی و سایر ملزومات پزشکی است و شرکت‌های تولیدکننده مواد دارویی و تجهیزات پزشکی در این نمایشگاه دستاوردهای جدید فناوری‌های پزشکی و صنایع داروسازی خود را به نمایش گذاشته اند.

معاون وزیر بهداشت ویتنام در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز صنایع پزشکی با توجه به رقابت سخت با سرعت رشد می‌کند که تولیدکنندگان تمام کشورها تلاش می‌کنند برای مردم تجهیزات پزشکی مدرن و داروهای با کیفیت با قیمت مناسب عرضه کنند.

این نمایشگاه بین المللی برای تولیدکنندگان و کارمندان بخش پزشکی ایران خیلی مهم است؛ زیرا آنها از طریق این نمایشگاه با تولیدات روز کشورهای خارجی آشنا می‌شوند، و تبادل تجربیات و قراردادهای سودمند منعقد می کنند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی ویتنام «pharmedi ۲۰۲۴» با همکاری وزارت بهداشت ویتنام، آژانس توسعه بخش داروسازی وابسته به وزارت بهداشت ویتنام، نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی داروسازی و اتحادیه تولیدکنندگان ویتنام و شهرداری هوشی مین برگزار می‌شود و تا ۱۴ سپتامبر به مدت ۴ روز به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha