• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062113313
  • منبع : شهرداری تهران

ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس راهور تا آبان‌ ماه

ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس راهور تا آبان‌ ماه

جمعی از مسئولان شهری تهران امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور از روند عملیات اجرایی پروژه شهید شوشتری بازدید کرده و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان این بازدید از ارائه طرح نهایی برخی اتصالات بزرگراه شوشتری به پلیس تا آبان‌ ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید امروز -چهارشنبه ۲۱ شهریور۱۴۰۳- جمعی از مسئولان شهری از روند عملیات اجرایی پروژه شهید شوشتری، گفت: امروز در معیت مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۴ و ۱۵ شهرداری بازدید مفصلی از پروژه شهید شوشتری انجام شد. فاز اول این پروژه ۹.۳ دهم کیلومتر مسیر آزادراهی و در حال احداث است که خوشبختانه با رفع معارضین اساسی، امکان فعالیت‌های اجرایی توسعه پیدا کرده و بخش قال توجهی از مسیر در حال اجرای رویه آسفالتی است.

وی ادامه داد: امروز بنا به ضرورت و با توجه به اینکه پیش بینی می‌کنیم تا پایان امسال کل مسیر آسفالت و آماده بهره برداری شود با حضور پلیس راهور شرایط اتصال نقطه ابتدایی و انتهایی مسیر را بررسی کردیم و قرار شد جزئیات بیشتر در اختیار پلیس قرار بگیرد و شبکه معابر پیرامونی را تحلیل کنیم.

حق‌بین با بیان اینکه شرایط اتصال بزرگراه امام رضا به رستگار در بخش جنوبی و در بخش انتهایی اتصال به بزرگراه بسیج را نیز مورد بررسی قرار دادیم، خاطرنشان کرد: مقرر شد طرح نهایی را ظرف ۳ هفته آینده ارائه کنیم تا با نظر پلیس شرایط را برای اتصال کل بزرگراه در این دوره فراهم کنیم.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: خوشبختانه در کل مسیر عملیات اجرایی درحال احداث است. در ۶ تقاطع با موضوع تعریض و احداث تقاطعات و زیرگذرها رو به رو هستیم که تمام بخش‌ها فعال است. مسائل تأسیساتی نیز در مسیر وجود دارد که در حال اجراست.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: پیش بینی می‌کنیم که کل عملیات اجرایی این پروژه تا پایان این دوره به پایان برسد و با توافقی که با پلیس راهور خواهیم داشت بتوانیم موضوع ارتباط بین شبکه معابر ابتدایی و انتهایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha