• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403062113209
  • خبرنگار : 50444

تعاونی‌های برتر خراسان شمالی معرفی شدند

تعاونی‌های برتر خراسان شمالی معرفی شدند

ایسنا/خراسان شمالی تعاونی‌های برتر خراسان شمالی در بخش‌های مختلف به‌مناسبت هفته تعاون معرفی و تقدیر شدند.

استاندار خراسان شمالی امروز (۲۱ شهریور ماه) در آیین معرفی تعاونی‌های برتر استان بر رفع مشکلات آن‌ها و پیگیری دغدغه فعالان تعاونی در استان تاکید و اظهار کرد: تمام مواردی که در این جلسه به‌عنوان دغدغه توسط تعاونگران استان مطرح شد در ستاد رفع موانع تولید استان بررسی و گزارش آن ارائه می‌شود. 

محمدرضا حسین‌نژاد تعاونی‌ها را مانند یک خورشید تابان دانست که نورش را به کل جامعه می‌تاباند و ادامه داد: هر تعاونی مانند یک قطره است که وقتی با یکدیگر جمع می‌شوند تبدیل به دریا می‌شوند و تعاونی‌ها نیز در کنار یکدیگر بر اقتصاد استان و کشور تاثیر می‌گذارند.

وی به شعار امسال «جهش تولید، با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: یکی از بازوهای قوی تحقق شعار سال، تعاونی‌ها و حضور اعضای آن است. به همین دلیل، حمایت از آن‌ها را در اولویت قرار داده‌ایم.

حسین نژاد بیان کرد: خراسان شمالی به‌دلیل آب و هوای مناسب و زمین‌های مستعد کشاورزی، ظرفیت‌های متنوعی دارد و مناسب فعالیت‌هایی از جمله پرورش دام و طیور است.

وی تاکید کرد: استان خراسان شمالی منطقه‌ای مناسب برای فعالیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری است.

استاندار اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان براساس ظرفیت ذاتی خود از تعاونی‌هایی که در استان وجود دارند، حمایت کنند و اگر تعاونی مرتبط با وظیفه ذاتی آن‌ها در استان وجود ندارد نیز بر تاسیس این تعاونی‌ها و پررنگ شدن نقش مردم اهتمام بورزند.

در این جلسه، نمایندگان تعاونگران به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و مواردی مانند ضرورت تقویت منابع مالی صندوق ضمانت از سرمایه‌گذاری، تسریع در واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن، کاهش نرخ تسهیلات تعاونی‌های تولیدی، افزایش تعاملات دستگاه‌های سهیم در سند توسعه تعاون و اهمیت به منابع انسانی را مطرح کردند.

به گزارش ایسنا، تعاونی تولید و پرورش اسب ترکمن آخال تکه با گرایش دامپروری، تولیدی ساقه طلایی اسفراین با گرایش پتروشیمی و شیمیایی، تعاون یاران جوان شیروان گرایش اداری مالی، مسکن مهر آزاد لوله گستر اسفراین گرایش کارگری، کامیون‌داران شهید بهشتی بجنورد در رشته حمل و نقل و تعاونی آموزشی قلم اسفراین در گرایش گردشگری و هتلداری، تعاونی‌های برتر استان معرفی شدند.

همچنین تعاونی‌های پنگان پولادین باختر با گرایش ماشین‌سازی و ریخته‌گری، ماکارونی یاس شهر شیروان، شهد شفای سملقان، تولیدی آرد والسی مطهر اسفراین، تولیدی خوراک دام و طیور آبزیان پارس خراسان شمالی و همچنین تعاونی برگ سبز مایوان به‌عنوان تعاونی‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha