• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403062113117
  • خبرنگار : 71299

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام:

سخنان وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های انسانی به غزه، فرافکنانه است

سخنان وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های انسانی به غزه، فرافکنانه است

ایسنا/ایلام رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام گفت: سخنان وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها در خصوص جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، با بهانه‌های مختلف، ادامه جنایات‌ها و وحشی‌گری این رژیم غاصب و فرافکنی است.

«علی‌نجات ترحمی» با حضور در ایسنا با اشاره به سخنان اخیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که گفته است باید از ورود همه کامیون‌های کمک بشردوستانه به غزه جلوگیری کنیم، اظهار کرد: پس از ورود جنگ علیه مردم غزه به دوازدهمین ماه و دست خالی صهیونیست‌ها از این نسل‌کشی فجیع، مطرح کردن چنین سخنانی از سوی صهیونسیت‌ها نشان از استیصال و سردرگمی آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه سران کودک‌کش صهیونسیت آرزوی از بین بردن شاخه نظامی حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین را به گور خواهند برد، خاطرنشان کرد: حماسه مقاومت حماس و خستگی‌ناپذیری مردم مسلمان غزه، در چنین شرایطی، فقط با الطاف خفیه الهی و توکل مردم غزه به خدای منان امکان‌پذیر است و خداوند ظالمان و آدم‌کشان صهیونیست را مجات خواهد کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام بیان کرد: وقتی حملات ددمنشانه و بی‌رحمانه این روزهای رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را در کنار سخنان تند و غیرمنطقی برخی سران این رژیم قرار می‌دهیم متوجه اوضاع به‌هم‌ریخته این رژیم و سردرگمی آن‌ها در میانه میدان و عرصه سیاسی می‌شویم.

ترحمی بیان برخی سخنان شاذ از سوی صهیونیست‌ها نظیر اینکه گفته شده حماس می‌خواهد اسیران را به ایران منتقل کند، را نشانه ناتوانی این رژیم در دستیابی به اهداف شوم خود دانست و گفت: آن‌ها جنایتکار و کودک‌کش هستند و در عین ناتوانی علاوه بر انجام جنایات فجیع،  سخنان فرافکنانه نیز می‌گویند.

وی حمله وحشیانه به کرانه باختری را دیگر اقدامات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها خواند و افزود: تغییرات کابینه صهیونیست‌ها و قطعی شدن برکناری وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش، نشان از آشفتگی درونی این رژیم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha