• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403062112962
  • خبرنگار : 71610

رسانه‌های عبری: پیروزی بر حماس دور از دسترس است

رسانه‌های عبری: پیروزی بر حماس دور از دسترس است

پس از ورود جنگ علیه نوار غزه به دوازدهمین ماه، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پیروزی بر جنبش حماس و مقاومت در این باریکه همچنان دور از دسترس است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعتراف کردند که نابودی حماس همچنان یک هدف دور و دراز است و به همین دلیل جبهه نوار غزه باید بسته شود؛ چراکه در غیر این صورت این رژیم وارد یک جنگ فرسایشی بسیار طولانی در جنوب و شمال (لبنان) برای مدت طولانی خواهد شد که قادر به تحمل تبعات آن نخواهد بود.

در همین راستا، «اوهاد حمو» خبرنگار امور عربی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: سخنان «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل درباره تصمیم کابینه مبنی بر انتقال مرکز ثقل ارتش به جبهه شمالی با لبنان، با نزدیک شدن به تحقق اهداف نوار غزه، صرفاً «فریبکاری» است و اسرائیل به هدف از بین بردن حماس نزدیک نیست.

وی گفت: پس از ۱۱ ماه جنگ، دولت غزه به رهبری جنبش حماس ماه گذشته حقوق کارمندان خود را پرداخت کرده است.

وی در ادامه خطاب به گالانت تاکید کرد: شما نمی‌توانید حماس را از بین ببرید.

در همین زمینه، «نیر دووری» کارشناس نظامی همین شبکه، با اشاره به ادامه جنگ در نوار غزه، بر لزوم بسته شدن جبهه جنوب تاکید کرد؛ چراکه به اعتقاد وی در غیر این صورت رژیم اشغالگر وارد یک جنگ فرسایشی بسیار طولانی همزمان در نوار غزه و مرز لبنان خواهد شد.

دفوری گفت: باید برای پایان دادن به تشدید تنش‌ها در جنوب تلاش شود تا به شمال نرسد و برای پایان دادن به نبرد جنوب باید توافق تبادل اسرا حاصل شود.

این کارشناس نظامی در ادامه بر ارتباط نزدیک جبهه شمال با جنگ غزه تاکید کرد و گفت: اگر عملیات در جنوب متوقف نشود، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله بمباران را متوقف نخواهد کرد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و چهل و یکمین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

با سلام و عرض ادب خدمت رهبری جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای فرماندهی جبهه مقاومت انگشت اشاره ام سمت نخست وزیر احمق و بیشعور رژیم نامشروع اسرايیل نتانیاهو و وزیر جنگ احمق آن گلانت است بدانید شما نمی تواند حماس را در غزه از بین ببرید مرگ بر اسرائیل