• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062112881
  • خبرنگار : 50260

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

زمینه‌های رشد و پیشرفت بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم کرد

زمینه‌های رشد و پیشرفت بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم کرد

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، گفت: زمینه‌های رشد و پیشرفت بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم کنیم و نباید فقط به ایجاد بستری برای درآمد حداقلی آنها بسنده شود.

محمود حقیقت سرشت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اختصاص غرفه‌‎های بازار شهروند به بانوان سرپرست خانوار، یک اقدام بسیار خوب است و باید در کنار این تسهیلات به دنبال توانمندسازی بانوان فعال در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به پروژه ۷۵۰ واحدی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان، تأکید کرد: جهش تولید با فعالیت‌های معمول و جاری قابل تحقق نیست و باید با یک نقشه راه ویژه و با حضور یکایک مردم محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به جابجایی بازار روز شهروند، تصریح کرد: رویکرد افزایش بازارهای روز در نقاط مختلف شهر کاشان، اقدامی صحیح، اصولی و کارشناسی است و امیدواریم با توزیع بازارها در مناطق پنج گانه شهر، شاهد رفع کانون تجمع باشیم.

حقیقت سرشت، گفت: هنگام اجرای پروژه‌های شهری علاوه بر کمیت باید موضوع کیفیت  هم مدنظر باشد که با این اقدام می‌توان شاهد ماندگاری پروژه‌‎ها و استفاده از آن در سال‌های بعد باشیم و این یک رویکرد اجرایی صحیح است.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها در حوزه راه و راهداری کیفیت اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی از دست می‌دهند، از این رو پیشنهاد می‌کنم که برای پروژه‌ها شناسنامه تهیه شود و اهمیت کیفی سازی پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بهره‌برداری از سه طرح درمانی در کاشان

فرماندار کاشان نیز به ایسنا، گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی زمین ۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن کاشان برای ساخت ۳۱۰۰ واحد در پنج طبقه در منطقه راوند و در انتهای بلوار فرش آغاز شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: بهره‌برداری از سه دستگاه تشخیصی و درمانی در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان با اعتبار ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خدماتی برای توسعه بهداشت و درمان در منطقه کاشان است.

وی اظهار کرد: دستگاه لاپاراسکوپی به همراه ابزارهای مربوط برای بررسی مشکلات ناباروری و بیماری‌های زنان با قیمت ۱۰۰ میلیارد ریال، دستگاه اکوکاردیوگرافی با سه پروژه و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال برای تشخیص انواع بیماری‌ها و نارسایی‌های قلب و عروق به بهره‌برداری رسید.

حقیقت سرشت تصریح کرد: دستگاه داپلر عروقی (ABI) با قیمتی حدود دو میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال برای تشخیص زودهنگام بیماری‌های شریان محیطی به ویژه بیماری‌های عروقی نیز در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان بهره‌برداری شد.

محمدی فشارکی گفت: بهره‌برداری از پل بزرگ شهر قمصر با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال، به ابعاد عرشه ۱۴ در ۱۵ متر و ارتفاع ۷ متر به‌صورت بتن کاملاً مسلح، یکی از نقاط حادثه‌خیز را حذف کرد و از ورود سیلاب به داخل شهر جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha