• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403062112838
  • خبرنگار : 71145

ادامه کشتار صهیونیست‌ها در جبالیا و خان یونس

ادامه کشتار صهیونیست‌ها در جبالیا و خان یونس

تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه در سیصد و چهل و یکمین روز جنگ ادامه دارد و صهیونیست‌ها به کشتارهای بیشتر علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهند به طوریکه شامگاه سه‌شنبه، کشتار جدیدی در خیابان قدیم غزه در جبالیا البلد در شمال نوار غزه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، بر اثر بمباران منزل خانواده «النجار» در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ۹ فلسطینی شهید شدند که سه نفر از آنها کودک و ۲ نفر زن بودند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمود بصل» سخنگوی سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه با صدور بیانیه‌ای در کانال تلگرامی این سازمان خاطرنشان کرد که «بمباران منزل دکتر «اکرم نجار» استاد دانشگاه آزاد قدس در اردوگاه جبالیا منجر به شهادت ۹ نفر از جمله سه کودک و ۲ زن شد.»

در این بیانیه تاکید شده است که «همچنان تعدادی از افراد زیر آوارهای این منزل مانده‌اند».

این در حالی است که در بمباران یک آپارتمان در اردوگاه البریج واقع در وسط نوار غزه نیز یک شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و چند نفر دیگر زخمی شده بودند.

منابع پزشکی اعلام کردند که تیم‌های اورژانس و شهروندان فلسطینی پیکرهای شهدا و مجروحان را به بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح واقع در وسط نوار غزه انتقال دادند. این افراد در بمباران یک طبقه از یک ساختمان مسکونی در ورودی اردوگاه البریج توسط جنگنده‌های صهیونیستی شهید شده بودند.

دومین کشتار صهیونیست‌ها در غزه در کمتر از ۲۴ ساعت، این‌بار در جبالیا
نیروهای امداد در حال بیرون آوردن تلفات

به گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا) بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای در خیابان ابوحامد در منطقه بنی سهیلا در خان یونس را هدف قرار داد، تعدادی فلسطینی شهید و مجروح شدند.

همچنین در کشتاری دیگر تعداد شهدای بمباران اسرائیل که خانه‌ای را در شهرک خزاعه در شرق خان یونس هدف قرار داد به ۱۱ نفر افزایش یافت.

خبرنگار المیادین در شهر غزه نیز از شهادت ۶ تن و مجروح شدن تعدادی دیگر بر اثر بمباران غرفه اغذیه فروشی مردمی در میدان شوا در شرق شهر غزه و شهادت پنج تن شامل ۲ زن و یک دختر و ۱۲ مجروح در منطقه یرموک خبر داد.

شهر غزه همچنین شاهد شهادت شماری از غیرنظامیان و مجروح شدن شماری دیگر در محله الشجاعیه در شرق شهر و همزمان با هدف قرار دادن محله الزیتون بود که منجر به تعدادی شهید شد.

در رفح نیز، به موازات ادامه بمباران و منفجر کردن ساختمان‌های مسکونی در شمال غرب شهر و در نتیجه بمباران منطقه پروژه، سه نفر شهید شدند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از تاریخ هفت اکتبر ۲۰۲۳ به حملات زمینی، دریایی و هوایی خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد که در نتیجه آن ۴۱ هزار و ۲۰ نفر شهید و ۹۴ هزار و ۹۲۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند و همچنان بیش از ۱۰ هزار نفر در زیر آوارها و یا در خیابان‌ها هستند و تیم‌های امداد و نجات امکان دسترسی به آنها را ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha