• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062012739
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از واحدهای صنعتی ایوانکی:

نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود

نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان و رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان گفت: نباید حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان ۲۰ شهیورماه در سومین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان سمنان و در جمع صاحبان مشاغل تولیدی و صنعتی غرب استان که با حضور دادستان مرکز استان، برخی از معاونین و مسئولان قضایی دادگستری کل، مسئولان قضایی شهرستان‌های گرمسار، آرادان و ایوانکی و مدیران اجرایی استانی و شهرستانی مرتبط در سالن جلسات کارخانه دیپوینت مستقر در شهرک صنعتی ایوانکی برگزار شد اظهار کرد: صاحبان مشاغل در تنگنای مشکلات مختلف تنها نخواهند ماند و در چارچوب مقررات قانونی یاور صنعتگران و تولیدکنندگان خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ضمن استماع مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی حاضر در جلسه گفت: جای تقدیر و تشکر از تمامی مدیران بخش خصوصی سراسر استان دارد که در عرصه تولید، اشتغال و کارآفرینی، علیرغم وضعیت اقتصادی کشور و وجود برخی کمبودها در تأمین زیر ساخت‌های لازم در غرب استان، ولیکن مصمم به حفظ و استمرار چرخه تولید و اقتصاد استان و بالتبع کشور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: در استان سمنان نباید هیچ کارآفرین و یا واحد تولیدی به لحاظ وجود مشکلی به ورطه تعطیلی کشانده شود.

وی افزود: دادگستری استان با همراهی مسئولان اجرایی مرتبط در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تکالیف مقرر ریاست قوه قضاییه، موضوع تولید، اشتغال و کارآفرینی و رفع مشکلات و مسائل صاحبان این مشاغل را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان تصریح کرد: این ستاد استانی متشکل از مسئولان قضایی و اجرایی مرتبط بوده و هریک از مسئولان، دلسوزانه و دغدغه‌مند برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی به منظور توسعه و تفسیر قانون برای رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال اقدام می‌کنند و چنانچه موضوعی در استان حل می‌شود پیگیری شده و هرآنچه نیاز به انتقال به مرکز دارد نیز تعقیب خواهد شد.

وی ادامه داد: صاحبان این مشاغل در تنگنای مشکلات مختلف تنها باقی نخواهند ماند و دادگستری استان در چارچوب مقررات قانونی بعنوان یک یاور همیشه در کنار صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود.

همچنین رئیس کل دادگستری استان سمنان در سفر به غرب استان سمنان از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی بازدید کرد و در حاشیه حضور در کارخانه دیپوینت گفت: در بازدید از شرکت پاسارگاد استیل مستقر در شهرک صنعتی گرمسار، که در صنعت تولید ورق‌های آهنی فعالیت دارد از بخش‌های مختلف این کارخانه اعم، ذوب، نورد، تراشکاری بازدید به عمل آمد و با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قول مساعد برای پیگیری مشکلات افتتاح فاز دوم این واحد تولیدی داده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شکوفا بهداشت آرین، اظهار کرد: عمده مشکلات این واحدهای تولیدی در مسیر توسعه و پیشرفت معطوف به کمبود منابع آبی و زیر ساخت‌های تولیدی اعم از قطعی برق و کمبود سوخت مورد نیاز و مشکلات اداری در مسیرصدور مجوز برای توسعه آنان مطرح شده است که دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات همه شرکت‌ها و تولید کنندگان از جمله شرکت‌های بازدید شده را بکار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه تصریح کرد: در این بازدیدهای نتیجه محور، مسئولان اجرایی مربوطه برای رفع مشکلات حوزه‌های مرتبط، تصمیمات راهگشایی را ارائه کردند و دستگاه قضایی استان در مسیر حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه همچنان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha