• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403062012588
  • منبع : نمایندگی سمنان

تصویب طرح هادی فولادمحله پس از ۳ سال معطلی

تصویب طرح هادی فولادمحله پس از ۳ سال معطلی

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تصویب طرح هادی روستای «فولادمحله» پس از سه سال معطلی خبر داد.

محمد حمیدی امروز (۲۰ شهریور ماه) اظهار کرد: طرح هادی روستای فولادمحله از روستاهای شهرستان مهدیشهر پس از سه سال پیگیری در جلسه بررسی طرح‌های هادی روستایی استان سمنان که با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل بنیاد مسکن استان برگزار شد، به تصویب رسید.

وی با اشاره به تعلل سه سال در تصویب طرح و لزوم ایجاد برخی تغییرات در این طرح، گفت: پس از طرح مشکلات و دغدغه‌های مردم فولادمحله توسط مسئولان و اعضای شورای اسلامی این روستا، موارد جدیدی با در نظر گرفتن منافع اهالی فولادمحله به طرح هادی این روستا الحاق شد. 

او با یادآوری جلسات مستمر ماه‌های گذشته برای رفع دغدغه‌ مردم فولادمحله، بیان کرد: مشاور طرح موظف است با توجه به نرخ رشد جمعیت و میزان سرانه‌های استاندارد، برنامه خود را برای پوشش نیازهای اساسی فولادمحله در نظر بگیرد. 

معاون استاندار سمنان تعیین تکلیف زمین‌های کاربری «توسعه آتی» در روستای فولادمحله را یکی از مصوبات مهم این جلسه دانست و ادامه داد: در این جلسه، تصمیم‌های مهمی درباره معابر روستای فولادمحله برای مدیریت بار ترافیکی معابر اصلی روستا گرفته شد که رضایت اهالی این روستا را به دنبال خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه با تصویب طرح هادی روستای فولادمحله روند توسعه این روستا سرعت خواهد گرفت، گفت: در جریان تصویب این طرح، منافع و مطالبات مردم فولادمحله به موازات رعایت قوانین و اسناد بالادستی مورد توجه قرار گرفت.

همچنین پرویز ایمانی، رئیس شورای اسلامی فولادمحله با بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردم این روستا، از پیگیری‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با هدف تصویب طرح هادی روستای فولادمحله قدردانی کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی اجراشده در روستای فولادمحله در سال‌های اخیر، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت و بهسازی معابر این روستا هزینه شده است و به‌زودی ۳۰۰ تن قیر رایگان نیز تحویل دهیاری فولادمحله خواهد شد.

این روستا ساختمان دهیاری، ساختمان شورای اسلامی، پاسگاه انتظامی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، پایگاه هلال احمر و اورژانس، ایستگاه اقلیم‌شناسی، سالن چندمنظوره ورزشی و زمین چمن طبیعی، خانه کشتی، خانه عالم، مرکز بهداشتی‌درمانی و خانه بهداشت، مرکزمخابرات، ساختمان ترویج کشاورزی، پست بانک، شرکت‌های تعاونی و … دارد. باغ ابراهیم خان و خرابه برج قدیمی فولادمحله از آثار تاریخی این روستا هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha