• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403062012258
  • خبرنگار : 71560

سلیمی: دولت‌ها از نقد سازنده استقبال کنند/هیچ دولتی مصون از خطا نیست

سلیمی: دولت‌ها از نقد سازنده استقبال کنند/هیچ دولتی مصون از خطا نیست

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: باید به دولت اجازه داد تا برای تحقق اهداف و آرمان های خود گام بردارد، جای نقد همیشه وجود دارد. همه دولت ها باید از نقد سازنده استقبال کنند.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت پرهیز دولتمردان از پرداختن به حاشیه ها، اظهار کرد: دکتر پزشکیان بحث وفاق، همدلی و نگاه ویژه به موضوعات کلان کشور را داشته و در  عمل نیز نشان داد که قصد دارد تا از تمام ظرفیت های کشور استفاده کند، مجلس نیز از این رویکرد حمایت کرد. جزو معدود مواردی بود که تمام وزرای پیشنهادی رئیس جمهور توانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند. اکنون یک وفاق و همدلی بین دولت و مجلس و قوه قضاییه ایجاد شده است.

همه دولت‌ها باید از نقد سازنده استقبال کنند

وی اظهار کرد: دولت تازه کار خود را شروع کرده، بنابراین ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم تا در چند ماه اول تمام مشکلات حل شود. انتظار می رود منتقدان یا افرادی که مخالف دولت هستند یک فرصتی به دولت بدهند تا بتواند نیروهای خود را روی کار بیاورد. باید به دولت اجازه داد تا برای تحقق اهداف و آرمان های خود گام بردارد. جای نقد همیشه وجود دارد. همه دولت ها باید از نقد سازنده استقبال کنند. آقای پزشکیان نیز قطعا از نقد سازنده استقبال خواهد کرد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اجازه داد تا دولت بتواند جایگاه خود را تثبیت کند. هنوز خیلی از معاونت ها، مدیرکل ها و استانداران تعیین نشده‌اند. نباید با بزرگ کردن حاشیه ها و تضعیف دولت مانع از رسیدن به اهداف بزرگ نظام و انقلاب شد. باید با همدلی و وفاقی که ایجاد شده دست به دست هم داده و مسائل و مشکلات کلان کشور را حل کنیم. انتظار می رود این همدلی و وفاق با قدرت ادامه پیدا کند.

هیچ دولتی از خطا مصون نیست

وی در ادامه تاکید کرد: گزارشگران فساد باید با مدرک مستند و معتبر در صحنه حاضر شوند. هیچ دولتی نمی تواند بگوید که من از خطا مصون هستم. گزارشگران فساد باید با آرامش خاطر خطاها را گزارش کنند، اما نباید به گونه ای شود که بدون استدلال و سند آبروی کسی ریخته شود. نگاه حمایتی باید نسبت به گزارشگران فساد وجود داشته باشد. بدین تریتب شاهد کاهش تخلفات در سیستم های اداری خواهیم بود. نظارت همگانی و نظارت سازمانی باید هم گام با یکدیگر پیش برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha