• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403061911399
  • خبرنگار : 90089

رهبر: دولت مراقبت کند تا در چاله حاشیه‌سازها و حاشیه‌ها نیفتد

رهبر: دولت مراقبت کند تا در چاله حاشیه‌سازها و حاشیه‌ها نیفتد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت باید مراقبت کند تا در چاله حاشیه‌سازها و حاشیه‌ها نیفتد و به متن و بطن زندگی مردم و مطالبات معیشتی آنان و چالش‌های اقتصادی کشور بپردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نمی‌دانم و نمی‌توانم بگویم که چه جریان‌ها و افرادی علیه دولت حاشیه‌سازی می‌کنند، اما همواره افرادی هستند که از ویژگی انقلابی‌گری و انقلابی بودن تهی هستند و اسیر نفس و حاشیه‌سازی‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: دولت باید مراقبت کند تا در چاله حاشیه‌سازها و حاشیه‌ها نیفتد و به متن و بطن زندگی مردم و مطالبات معیشتی آنان و چالش‌های اقتصادی کشور بپردازد. رئیس‌جمهور و دولتمردان فقط خدا را در نظر بگیرند و برای رضای او به مردم خدمت کنند و کشور را از مشکلات جاری خلاص کنند. این عزیزان باید توجه کنند کار کردن برای خوشایند این جریان و آن جریان مانع حاشیه‌ها نمی‌شود. شایسته است مدیران ارشد و میانی دستگاه‌های اجرایی خودشان را با خدا و بندگان خدا طرف بدانند نه افراد و جریان‌های سیاسی که خود عامل حاشیه‌سازی هستند. وقتی با خدا طرف شدند، طبق وعده الهی خدا هم در همه شرایط پشتیبان آنان خواهد بود.

یک عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: کابینه دولت چهاردهم نیز فارغ از حاشیه‌ها و حاشیه‌سازها چالش‌های کشور را آسیب‌شناسی کنند و با اولویت‌بندی‌های اصولی در جهت رفع چالش‌ها با یکدیگر هماهنگ و همراه شوند. کابینه باید در برآورده کردن وظایف الهی و انسانی و خواسته‌ها و توقعات رهبری و مردم، عزم خود را جزم کنند و در این کار بزرگ و خیر عجله کنند.

رهبر در تبیین تفاوت رفتار حاشیه‌سازها و گزارشگران فساد گفت: در فقه مطلب و به عبارتی تاکیدی وجود به این مضمون که «به متن بپردازید نه به حاشیه» امروز متن زندگی و اجتماع چه می‌خواهد؟ امروز امنیت، اقتصاد، فرهنگ، مهربانی و آرامش می‌خواهد.

وی در توصیه به افراد و جریان‌های حاشیه‌ساز هم  گفت: شما که وارد حاشیه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها می‌شوید از این حالت بیرون بیایید. به مردم و عظمت کشور در روزگاری که همه گرفتار انواع مشکلات هستیم فکر کنید و با تکیه بر اصول در جهت اعتلای عظمت ایران اقدام کنید و از پرداختن به انواع حاشیه‌ها صرف نظر کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha