• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403062012188
  • خبرنگار : 30147

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی:

استفاده از توان و پتانسیل جوانان روستا از جمله ابزار مدیریتی است

استفاده از توان و پتانسیل جوانان روستا از جمله ابزار مدیریتی است

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی استفاده از توان و پتانسیل جوانان روستا را از جمله ابزار مدیریتی و کاری یک دهیار دانست و گفت: زمینه بروز هرگونه اختلاف و تفرقه را در روستا و منطقه خود پیگیری کرده و بخشکانید.

محمد رستمی ۲۰ شهریور در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات بخش سرولایت به دستاوردها و خدمات رسانی‌های صورت گرفته در روستاها پس از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: دهیاران باید مبتکر، خلاق و خستگی ناپذیر باشند.

وی استفاده از توان و پتانسیل جوانان روستا را از جمله ابزار مدیریتی و کاری یک دهیار دانست و توصیه کرد: زمینه بروز هرگونه اختلاف و تفرقه را چه در محیط روستا و چه در منطقه خود پیگیری کرده و بخشکانید.

رستمی خاطرنشان کرد: با استفاده از موهبت‌های خدادادی، توجه به مباحث گردشگری و میراث فرهنگی، احیای توانمندی‌های اطراف و محیط زندگی خود با کمک نوابغ منطقه می‌توان کارهای دانش‌بنیانی انجام داد و با راه‌اندازی مرکز دانش‌بنیانی مسیر توسعه و آبادانی را پیمود.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای گرفتن امکانات و طی نمودن مسیر توسعه جنگید و فرهنگ مشارکت مردمی را گسترش داد.

وی با اشاره به شناخت بسیاری از مشکلات و چالش‌های عنوان شده از سوی بخشدار و دهیاران، قول مساعدت، پیگیری و تلاش در راستای دستیابی به مطالبه دیرین مردم منطقه که همانا ارتقای بخش به شهرستان است داد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و بخش‌های میان جلگه و سرولایت بیان کرد: تمامی مسئولان شهرستان در ارتقاء بخش سرولایت مصمم بوده و به جد پیگیر نتیجه بخشی این مهم هستیم.

باقر صدیقی بخشدار سرولایت در ادامه با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ طرح و پروژه با اعتبار قریب هزار میلیارد ریال در هفته دولت اظهار کرد: بحمدالله با رویکرد رفع عقب ماندگی و تلاش جهت توسعه، دستگاه‌های اجرایی منطقه در طول ۲ سال اخیر عملکرد و خدمات خوبی به مردم ولایت مدار این منطقه ارائه شده است.

وی نقش اثرگذار دهیاران به عنوان مدیران اجرایی روستاها را یادآوری و به همکاری بسیار مطلوب آنان در برگزاری سه دوره انتخابات اخیر اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در سرولایت با برشمردن برخی اقدامات صورت گرفته توسط دهیاران در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، امنیتی و بهداشتی، توجه بیش از پیش مسئولان به این قشر از نیروهای صف خدمت‌رسانی را خواستار شد.

وی به اثرپذیری دهیاران در جلب مشارکت مردمی و پیشبرد اهداف توسعه‌ای در روستا اشاره کرد و افزود: با فرهنگ‌سازی مشارکت مردمی و ایجاد اعتماد در بین اهالی توانسته‌ایم اقدامات خوب توسعه‌ای را در روستاها به سرانجام برسانیم.

صدیقی ادامه داد: علیرغم تمام خدمات صورت گرفته هنوز در حوزه‌های گوناگون عمرانی، خدماتی، کشاورزی، گردشگری و آموزشی، کمبودها و... نقایصی وجود دارد که امیدواریم با حمایت و درایت نمایندگان محترم مرتفع شوند.

بخشدار سرولایت در ادامه برخی مطالبات، چالش‌ها و مشکلات منطقه را مورد اشاره قرارداد و سپس یکایک دهیاران به بیان مشکلات و معضلات حوزه کاری خود در روستا پرداختند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تعامل و همکاری دهیاران با مسئولان اجرایی و زحمات و همراهی‌هایشان در پیشبرد امور اجرایی سطح بخش و بخشداری تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha