• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062011950
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

برگزاری طرح «دکتر گنجی» برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند 

برگزاری طرح «دکتر گنجی» برای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند 

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس گروه امور هدایت تحصیلی استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند در راستای طرح دکتر گنجی گفت: این طرح ویژه دانش‌آموزانی ممتاز و برتری است که دانشگاه بیرجند را به عنوان دانشگاه محل تحصیل انتخاب می‌کنند که در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی ارائه می‌شود.

سمیه حمیدی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای دانش آموزان ممتاز و برتر و جذب و هدایت آن‌ها طرحی با عنوان طرح دکتر گنجی به همت مسئولین دانشگاه بیرجند طراحی، بیان کرد: علت طرح دکتر گنجی ارائه تسهیلاتی در راستای جذب، هدایت و توانمندسازی دانش‌آموزان استعداد درخشان در نظر گرفته شده است که بتواند از امکانات این طرح بهره مند شوند و آیین نامه این طرح در باشگاه دانش‌آموزی در صفحه دانشگاه بیرجند قرار دارد. 

حمیدی با بیان اینکه این طرح ویژه استعداهای درخشان است، گفت: این طرح ویژه دانش‌آموزان استعداد درخشان دانشگاه بیرجند در نظر گرفته شده است و معیار شناسایی این دانش‌آموزان به این صورت است که این افراد اگر دارای یکی از این ویژگی‌ها باشند مشمول «طرح دکتر گنجی»خواهند بود؛ افرادی که دارای مدرک زبان دوم باشند و یا رتبه آزمون سراسری کشوری آن‌ها بین هزار تا پنج هزار باشد، فارغ‌التحصیل مدارس سمپاد و یا دارای معدل بالای نهایی دیپلم باشند.

وی اظهار کرد: این افراد مجدد به سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی دسته‌بندی می‌شوند که هرکدام دارای تسهیلات متفاوتی است و اگر دانش‌آموزان در خصوص این موضوع آگاهی پیدا کنند قطعا انتخاب‌شان دانشگاه بیرجند خواهد بود.

رئیس گروه امور هدایت تحصیلی استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند، افزود: در طرح دکتر گنجی سطح طلایی به محصلان استعداد درخشان دانشگاه بیرجند تسهیلاتی از جمله کمک هزینه لپ‌تاپ، خوابگاه رایگان، معافیت از پرداخت هزینه تغذیه، خدمات ورزشی رایگان، شرکت رایگان در دوره‌های کالج دانشگاه، استفاده از اتاق‌های ویژه دانشجویان استعدادهای درخشان، تخصیص ترافیک اینترنت(۴ گیگابایت)، دریافت کارت هدیه و لوح تقدیر به همراه کمک هزینه شرکت در مسابقات همچنین امکان شرکت در یکی از دوره‌های فرعی به صورت رایگان داده می‌شود.

وی ادامه داد: در سطح نقره‌ای طرح دکتر گنجی ویژه محصلان استعداد درخشان دانشگاه بیرجند تسهیلاتی شامل امکان شرکت در دوره‌های کالج با ۷۰ درصد تخفیف، امکان شرکت در یکی از دوره‌های فرعی به صورت رایگان، استفاده از اتاق‌های ویژه استعداد درخشان، تخصیص ترافیک اینترنت(۳ گیگابایت)، دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه به همراه کمک هزینه شرکت در مسابقات دفتر استعدادهای درخشان است.

حمیدی گفت: در سطح برنزی طرح دکتر گنجی به نسبت از مزایا کاسته می‌شود و شامل تسهیلاتی از جمله شرکت در دوره‌های کالج با ۴۰ درصد تخفیف، امکان شرکت در یکی از دوره‌های فرعی به صورت رایگان، استفاده از اتاق‌های ویژه استعداد درخشان، تخصیص ترافیک اینترنت(۲ گیگابایت) و کمک هزینه شرکت در مسابقات دفتر استعداد درخشان به همراه دریافت کارت هدیه و لوح تقدیر از آن‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha