• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403061911917
  • خبرنگار : 50589

نشست هم اندیشی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی برگزار شد

نشست هم اندیشی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی برگزار شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مشکلات و راهکار های بهبود مشکلات خبرنگاران و عکاسان ورزشی آذربایجان‌شرقی در نشست هم اندیشی هیات فوتبال استان مورد بررسی قرار گرفت.

نشست هم اندیشی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با اصحاب رسانه عصر امروز (دوشنبه) با حضور خبرنگاران ورزشی استان در سالن کنفرانس هیات فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ورود و خروج سخت خبرنگاران در ورزشگاه‌ یادگارامام (ره) تبریز، نواقصات جایگاه خبرنگاران، رفتار نامناسب برخی عوامل امنیتی با اصحاب رسانه و سایر مشکلات خبرنگاران در رشته فوتبال در این استان مطرح شد.

نواقصات کتمان پذیر نیستند

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در این نشست اظهار کرد: تمام مجموعه‌های دخیل در برگزاری مسابقات فوتبال سعی دارند، رضایت مندی در همه اقشار مرتبط با بازی از جمله هواداران و خبرنگاران ایجاد شود.

او ادامه داد: ورزشگاه یادگارامام (ره) دارای مشکلاتی است که در سال های اخیر برخی از آن‌ها رفع شده و سعی بر این است که سایر نواقصات نیز مرتفع شوند.

ششگلانی افزود: یگان های ویژه فضای ورزشگاه یادگارامام (ره) را به امن‌ترین مکان برای بازی تبدیل کرده اند.

رئیس هیات فوتبال استان گفت: فرهنگ‌سازی نیز رکن اساس حضور در ورزشگاه است و در این رابطه جامعه و رسانه‌ها نقش اساسی دارند. معتقدم فضای حاکم بر ورزشگاه‌های ما با اروپا قابل مقایسه نیست اما احتمالا در بازی های حساس اروپایی هم نواقصی به وجود بیاید.

ششگلانی گفت: نواقصات قابل کتمان نیست. برنامه ریزی انجام شده برای ایجاد گیت‌های متعدد نیز تاثیر مثبتی بر تسهیل روند ورود و خروج تماشاگران خواهد داشت.

او با اشاره به لزوم هماهنگی ارگان های اجرایی در برگزاری بازی‌های لیگ‌برتر گفت: تمام ارگان‌ها و نهاد ها در تلاش‌اند تا بازی ها در مطلوب ترین وضعیت برگزار شوند و این خبر مثبتی است.

تکمیل گیت‌های یادگارامام (ره) تا بازی های آسیایی تراکتور

عطا شرفشاهی، معاون فنی و عمرانی اداره ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی و مسئول ورزشگاه یادگارامام (ره) نیز در این رابطه گفت: در صورت برطرف شدن نواقص راه‌های دسترسی به ورزشگاه و افزایش تعداد گیت‌های ورودی بخش عظیمی از مشکلات مربوط به ورود و خروج تماشاگران و خبرنگاران مرتفع خواهد شد.

او ادامه داد: نواقصات جاده های منتهی به ورزشگاه یادگارامام (ره) تا بازی‌های آسیایی تراکتور حل و فصل خواهند شد و تعداد گیت‌های ورودی تماشاگران تا اولین دیدار خانگی تراکتور در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا به ۸۰ گیت خواهد رسید.

شرفشاهی بیان کرد: ۲۰ گیت ورودی برای تسهیل در روند ورود خبرنگاران به ورزشگاه در نظر گرفته‌ایم که پس از ایجاد آن‌ها رفت و آمد خبرنگاران به ورزشگاه به راحتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha