• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403061911735
  • منبع : شهرداری تهران

ساماندهی مشاغل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با سند واحد

ساماندهی مشاغل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با سند واحد

به همت مرکز نوسازی و تحول اداری، نظام مشاغل کارگری و کارمندی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، مانند مناطق ۲۲ گانه با سند واحد، ساماندهی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی الفت پور هدف از این اقدام را بهبود کارایی، توسعه حرفه‌ای مهارت‌ها، تسهیل در مدیریت منابع انسانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان دانست و افزود: ما در مرکز نوسازی و تحول اداری به عنوان متولی، به دنبال ایجاد یک نظام منسجم و یکپارچه برای مشاغل کارگری و کارمندی هستیم.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با بیان اینکه از مدت‌ها قبل همکاری جدی را با واحدهای تابعه آغاز کرده و اقدام به شناسایی مشاغل موجود کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: شناسایی، مشاغل بخش کارگری و کارمندی را شامل می‌شود که در این راستا کار ارزیابی و تهیه سند شغلی برای مشاغل کارگری به پایان رسیده است و مشاغل کارمندی نیز در مرحله ارزیابی قرار دارند.

به گفته وی با توجه به الزاماتی که در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر وجود داشت ابتدا ساماندهی مشاغل کارگری و سپس ساماندهی مشاغل کارمندی در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر مشاغل کارگری سازمان‌ها و شرکت‌ها شناسایی شده و برای عناوینی که در طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری ثبت نشده بودند، سندهای شغلی تهیه و برای ساماندهی مشاغل کارمندی نیز اقدامات لازم طبق برنامه در حال انجام است.

وی درباره مراحل تصویب طرح واحد طبقه‌بندی مشاغل کارگری با اشاره به اینکه تصویب این طرح در مراحل پایانی قراردارد و پس از اتمام فرآیند، تمامی واحدهای تابعه می‌توانند از طرح واحد طبقه‌بندی کارگری شهرداری تهران برای کارکنان خود استفاده کنند، بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس همین سیاست با استفاده از ظرفیت مشاغل موجود در طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری تهران، کارکنان مشاغل کارگری شرکت‌های شهربان و حریم بان و نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب ساماندهی شده و به طور مشابه تطبیق مشاغل کارگری برای شرکت‌های برج میلاد و شهر سالم و همچنین سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در دست اقدام است.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، الفت پور در پایان تصریح کرد: یک نظام منسجم و شفاف برای مشاغل، علاوه بر ارتقای امنیت و رضایت بیشتر کارکنان، به آنها کمک می‌کند تا مسیر شغلی خود را بهتر شناسایی کرده و در نتیجه، رضایت شغلی آنها افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha