• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061911683
  • خبرنگار : 71588

ورود فرمانده سنتکام به سرزمین‌های اشغالی

ورود فرمانده سنتکام به سرزمین‌های اشغالی

فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا امروز (دوشنبه) به محض ورود به تل‌آویو با مسؤولان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد ژنرال «مایکل اریک کوریلا»، فرمانده سازمان تروریستی سنتکام با مسؤولان ارشد ارتش این رژیم در مقر فرماندهی شمال در شهر «صفد» دیدار کرده و درجریان برنامه‌های تل آویو در لبنان قرار گرفت.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال کوریلا با ژنرال «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و مسؤولان برجسته ستاد کل ارتش این رژیم در تل آویو به منظور ارزیابی وضعیت نظامی دیدار کرد.

ژنرال کوریلا درجریان این سفر شماری از پرونده‌ها ازجمله پرونده مربوط به جبهه شمالی را مورد بررسی قرار داد و از برنامه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در لبنان مطلع گشت.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

کابینه رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه نشست اضطراری درخصوص رخداد گذرگاه «ملک حسین» در میان کرانه باختری و اردن برگزار کرد و درجریان این نشست شماری از پرونده‌ها ازجمله وخامت اوضاع امنیتی، معامله تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و همچنین عملیات گذرگاه «ملک حسین» مورد بررسی قرار گرفت.

دیروز یکشنبه طی عملیات الکرامه ماهر الجازی، راننده کامیون اردنی به سمت صهیونیست‌ها در گذرگاه الکرامه تیراندازی کرد که به کشته شدن سه صهیونیست منجر شد و خود الجازی نیز به ضرب گلوله نیروهای صهیونیست شهید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha