• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061911624
  • خبرنگار : 50616

اجلاسیه ملی فرزندان و همسران شهدا مازندران برگزار شد

اجلاسیه ملی فرزندان و همسران شهدا مازندران برگزار شد

ایسنا/مازندران اجلاسیه ملی فرزندان و همسران شهدا مازندران به عنوان پیش کنگره سرداران و ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید استان روز دوشنبه در شهرستان آمل برگزار شد.

در اجلاسیه حدود هزار و ۵۰۰ نفر از همسران و فرزندان شهدای شهرستان‌های آمل، محمودآباد و نور حضور داشتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری اجلاسیه همسران و فرزندان شهداء برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار شد، گفت: این اجلاسیه درراستای دومین کنگره سرداران شهید مازندران که قرار است هشتم مهرماه درساری انجام شود، برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۶ هزار فرزند شهید در مازندران هستند، افزود: تا پیش برگزاری دومین کنگره سرداران شهید مازندران، هشت اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا به محوریت چند شهرستان برگزار خواهد شد.

چاپ ۳۵۰۰ کتاب برای شهدا وسرداران شهید مازندران

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه از دو سال قبل تاکنون و در راستای برنامه ریزی برای برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و۱۴ هزار و۵۰۰ شهید استان حدود ۳۵۰۰ کتاب نوشته شده است، تصریح کرد، درهمین راستا  فقط ۳۰۰ عنوان کتاب ویژه سرداران شهید مازندران بوده است.

سردارمسلمی، زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای مازندران را هشتم مهرماه در ساری اعلام کرد وادامه داد: درهمین راستا دو کنگره بزرگ نمایش در ساحل سیترا نوشهر با استقبال بیش از ۵۰ هزار نفری شهروندان استان و دیگر استان‌های کشور برگزار شد و از ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهر نیز این ویژه برنامه فرهنگی وهنری در روستای ماهفروجک ساری هم برگزار می‌شود.

وی افزود: به لحاظ اهمیت وجایگاه ورزش کشتی در مازندران یک روز از زمان تعیین شده تا برگزاری کنگره ملی شهدا  در ساری، رزمایش کشتی‌گیران به مانند رقابت وحضور ۴ هزار نفری کشتی‌گیران نونهال استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برپایی جشن ازدواج و توزیع جهیزیه برای حدود هزار زوج مازندران به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد.

دشمن با نفوذ در بین خانواده‌های شهدا به دنبال آسیب به انقلاب است

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین دربخش دیگری با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، همسران، فرزندان و والدین شهدا چشم و چراغ انقلاب، نظام وکشور هستند، گفت: فرزندان شهدا به عنوان وارثان شهدا و دغدغه‌مندهای انقلاب، در همه عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار و نقش‌آفرین هستند.

سردار مسلمی اظهار کرد، امروز دشمن نسبت به گذشته در همه زمینه‌ها دشمنی خود را از جنگ‌های تسلیحاتی به سمت جنگ نرم و هجمه و امپراتوری رسانه پیش می‌برد.

وی با تاکید براینکه متاسفانه اکنون جمهوری اسلامی ایران دریک شرایط نابرابر و جنگ تمام عیار با رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا قرار دارد، تصریح کرد: دراین جبهه نابرابر، هر روز یک فتنه جدید علیه مسئولان، قشرهای خاصی ازجامعه بر بستر شبکه‌های اجتماعی ایجاد و با ترفندهای خاصی نیز آن را درمیان مخاطبان خود القاء می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، بکارگیری فناوری جدید هوش مصنوعی درالقاء کردن مخاطب یکی از جدیدترین ترفندها و برنامه‌های خرابکارانه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است، یادآورشد: دشمن با القاء هوش مصنوعی ناامیدی و ترس در جامعه را با ایجاد جنگ روانی در گرانی بازار، کشته سازی افراد بی گناه، موضوع اقتصادی وفرهنگی در راستای برنامه بلند مدتی که طراحی کرده‌اند، درحال ادامه دادن هستند.

سردارمسلمی، تغییر سبک زندگی و ذائقه‌های مردم درکشور ما را از دیگر برنامه‌های دشمن در سالهای اخیر اعلام کرد و گفت: هدف نهایی همه برنامه‌های درحال اجرای دشمن، جدایی فرزندان از والدین آنها و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه مردم به ویژه همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدا که وارثان وطلایه داران خون شهدای انقلاب وه شت سال دفاع مقدس هستند، به راحتی فریب این توطئه‌های شوم دشمن را نخورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha