• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403061911252
  • خبرنگار : 71460

دلافوئنته: مردم با تیم ملی اسپانیا هم‌ذات پنداری می‌کنند

دلافوئنته: مردم با تیم ملی اسپانیا هم‌ذات پنداری می‌کنند

سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی تیمش برابر سوئیس به نیکی یاد کرد و نمایش شاگردانش را ستود.

به گزارش ایسنا، اسپانیا، قهرمان جام ملت‌های اروپا در دومین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه ۴ بر یک برنده شد. فابین رویز(۲ بار)، خوسلو و فران تورس برای اسپانیا گلزنی کردند و زکی آمدونی هم برای سوئیس گل زد. رابین لونورمان در دقیقه ۲۰ از اسپانیا با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا اسپانیا دقایق زیادی از بازی را ۱۰ نفره بازی کند. 

در دیگر دیدار این گروه کرواسی با گل لوکا مودریچ با نتیجه یک بر صفر مقابل لهستان برنده شد.

به گزارش مارکا، لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره پیروزی تیمش گفت: برای همه، به خصوص برای خوسلو خوشحالم چون او لیاقتش را داشت در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گیرد. هر کاری که از او خواستیم انجام داد، چه زمانی که با ترکیب کامل بازی می‌کردیم و چه زمانی که ۱۰ نفره شدیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. پدری عالی بازی کرد ولی بعد از ۱۰ نفره شدن مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. اعتماد به نفس زیادی داشتیم. با ده نفر عالی بازی کردیم و خوب دفاع کردیم و دروازه‌بان ما هم عالی بود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: ما کار مهمی برای کشور انجام می‌دهیم، مردم با این تیم همذات پنداری(Identification) می‌کنند. ما به لطف فروتنی و فداکاری بازیکنان در حال رشد و بهتر شدن هستیم. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم که هم‌چنان بازی به بازی مرا شگفت‌زده می‌کنند. باید این روند رو به رشد را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های آتی نیز به همین منوال پیش برویم. 

مصدومیت اولمو جدی نیست

اولمو خرید جدید بارسلونا در دیدار با صربستان به دلیل مصدومیت تعویض شد و اکنون مشخص شد که این مصدومیت جدی نیست و او می‌تواند تیمش را در دیدار با ژیرونا همراهی کند. 

این هافبک از ناحیه زانو دچار کوفتگی شد. 

به گزارش موندو دپورتیوو، بازیکن ۲۶ ساله اسپانیایی می‌تواند در دیدار مقابل ژیرونا شرکت کند. او پس از بازی اسپانیا مقابل سوئیس که در آن حضور نداشت به همراه سایر هم تیمی‌هایش به اردوی تیم‌های باشگاهی خود اضافه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha