• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061911213
  • خبرنگار : 50348

آخرین نقل‌ و انتقالات هندبال اصفهان / کاپیتان تیم ملی به سپاهان بازگشت

آخرین نقل‌ و انتقالات هندبال اصفهان / کاپیتان تیم ملی به سپاهان بازگشت

ایسنا/اصفهان در آخرین فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی طلایی‌پوشان هندبال اصفهان، سه بازیکن تمدید و یک ملی‌پوش به ترکیب بازگشت.

به گزارش ایسنا و با اعلام رسمی سپاهان، مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم ملی هندبال ایران که پیش از این نیز سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه داشت، پس از یک فصل دوری، با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان بازگشت.

حیدرپور فصل گذشته به همراه تیم مس کرمان قهرمان سی و ششمین دوره لیگ برتر شد و عنوان بهترین گوش چپ مسابقات را نیز کسب کرد.

ملی‌پوش با سابقه هندبال ایران در ۱۰ دوره مختلف لیگ برتر موفق به کسب مقام قهرمانی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قهرمانی‌های متوالی در یک دوره ۶ ساله و یک دوره سه ساله اشاره کرد.

حیدرپور که همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده است سابقه حضور در جام‌جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی مختلف را در کارنامه دارد.

از سوی دیگر وحید مسعودی، بغل راست اصفهانی هندبال ایران با تمدید قراردادش به حضور در جمع طلایی‌پوشان ادامه خواهد داد.

مسعودی که سال‌ها سابقه عضویت در سپاهان و بر تن کردن پیراهن تیم ملی هندبال را در کارنامه دارد، در سی و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر به عنوان یکی از بازیکن برتر در پست بغل راست معرفی شد.

قهرمانی در لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های هندبال آسیا به همراه سپاهان و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی به همراه تیم ملی از دیگر سوابق ملی‌پوش سپاهان است.

مهدی بهنام‌نیا، دیگر ملی‌پوش اصفهانی هندبال کشورمان که فصل گذشته در جمع طلایی‌پوشان حضور داشت نیز قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد.

بهنام‌نیای ۲۵ ساله در پست پخش بازی می‌کند و در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به عنوان یکی از سه بازیکن برتر این پست انتخاب شد.

فرهاد شفیعی، دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان نیز دیگر بازیکن تمدیدی طلایی‌ها است که این ملی‌پوش اصفهانی اسبق هندبال ایران در تمام رده‌های سنی برای نماینده اصفهان به میدان رفته است.

شفیعی همراه با تیم ملی نیز سه دوره حضور در جام‌جهانی، دو دوره حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا در رده‌های سنی مختلف و کسب عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha