• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403061810958
  • منبع : قوه قضاییه

رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات ۳۲۰ نفر

رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات ۳۲۰ نفر

رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۲۰ نفر از مسئولان قضایی در برنامه این هفته ملاقات مردمی خود با ۳۲۰ نفر از مراجعان دیدار کردند و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی دستگاه قضایی از جمله تکریم مراجعان و ملاقات بدون واسطه با مردم در محل سالن اجتماعات دادگستری استان تهران با ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در قالب برنامه ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کردند.

برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری که با حضور رئیس کل و ۲۰ نفر از مسئولان قضایی، به صورت مستقیم و بی واسطه در جهت افزایش عدالت اجتماعی و ملاقات چهره به چهره برگزار شد، مسئولان قضایی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مردم، راهکارها و دستورات لازم را ارائه دادند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود که در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران ارائه شده است.

شهروندان برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران می‌توانند از طریق درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضایی» به نشانی www.Same.eadl.ir مراجعه و درخواست خودرا ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۰۲:۵۵

سلام وقت بخیر الان دو سال پرونده حقوقی رای قطعی آمده بلاتکلیفی به‌ فریادم برسید تو خانه خواهرم زندگي میکنم از پسرم بامادرش همدست شدند به خاطر مال اموال لم بنده را تمکین نمی‌کنند دلم برای دخترم تنگ شده خواهشمندم رسيدگي بفرمایید ممنونم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۰۳:۰۰

سلام بابت تاخیر پرونده استنادی برای بیکناهییم د ربه درم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۰:۳۸

باسلام منم میخوام ملاقات کنم بایک شکایت ناحق بیچارهذشدم ورای برمحکومیت شدهم سه ساله اواره شدم خواهشمندم اطلاع رسانی کنید کیبیام منم ملاقات تامشکلم رسیدگی بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۰:۴۰

باسلام خستهدنباشید من به ناحق محکوم شدم چطورمیتوانم بارییس محترم قوهذقضاییه ملاقات کنم تا به مشکلم رسیدگی شود ممنون‌