• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061810906
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

هیچ کلاس درس بدون معلم در اول مهر در مدارس رزن نخواهیم داشت

هیچ کلاس درس بدون معلم در اول مهر در مدارس رزن نخواهیم داشت

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده برای روز اول مهرماه تمامی کلاس‌های درس در ۸۶ مدرسه شهرستان رزن دارای معلم خواهد بود و هیچ کلاس درس بدون معلم نخواهیم داشت.

علی اصغر غفاری آثار یکشنبه ۱۸ شهریور ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن، اظهار کرد: برای سالتحصیلی جدید، شهریه مدارس نمونه دولتی روزانه در شهرستان یک میلیون تومان و شبانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: کسب رتبه ۵۵ کنکور سراسری توسط یکی از دانش‌آموزان شهرستان رزن موفقیتی ارزشمند برای شهرستان بوده که به آن می‌بالیم.

غفاری آثار همچنین گفت: تعداد ۲۵ نفر از دانش آموزان شهرستان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده ‌اند که این موفقیت  آنان  قابل تحسین است.

 رئیس آموزش و پرورش رزن هم با بیان اینکه پروژه مهر با تلاش شبانه روزی همکاران اداری عوامل اجرایی مدارس در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان در هر سه مقطع انجام شده و حدود ۹۰ درصد از کتب درسی دانش آموزان تهیه و تدارک دیده شده و در حال توزیع است.

پرویز علی بنده لو افزود: برای بازگشایی اول مهر ماه و نواختن زن مهر و زنگ مقاومت و ایثار با حضور مسئولین شهرستانی و استانی برنامه‌ریزی لازم شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توزیع متوازن رشته ای برای پایه های دهم انجام شده که در این رابطه ۵۱ درصد از این دانش آموزان به هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش سوق داده شده‌اند.

علی بنده لو با اشاره به اینکه اقلام ورزشی برای تمامی مدارس شهرستان تهیه شده است، ادامه داد: تعمیر و تجهیز مدارس و زیباسازی فضاهای آموزشی تمامی مدارس و تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی مدارس شهرستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز اساسی خوابگاه، کارگاه و سرویس‌های بهداشتی در سه مدرسه شبانه روزی انجام گرفته، گفت: سازماندهی تمامی نیروهای آموزشی در هر سه مقطع تحصیلی برای سال تحصیلی جدید انجام شد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha