• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403061810895
  • خبرنگار : 71951

شهردار قرچک

۱۴ پروژه عمرانی شهرداری قرچک با اعتبار ۲۵۴ میلیارد تومان توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود

۱۴ پروژه عمرانی شهرداری قرچک با اعتبار ۲۵۴ میلیارد تومان توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود

ایسنا/تهران شهردار قرچک از افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۴ میلیارد تومان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران در این هفته خبر داد.

«محسن خرمی شریف» شهردار قرچک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بزرگ مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و توسعه اماکن تفریحی، ورزشی و فرهنگی روز سه‌شنبه با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف بابیان اینکه مدیریت شهری در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان با تمام توان تلاش می‌کند، افزود: مدیریت شهری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت که شهر را به سمت توسعه سوق دهد و در این کار از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

شهردار قرچک تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف فراهم‌ کردن محیطی زیبا برای شهروندان، مباحث گردشگری و تفریحی و رفع معضلات زیست‌ محیطی در دستور کار قرار گرفته است.

۱۴ پروژه عمرانی شهرداری قرچک با اعتبار ۲۵۴ میلیارد تومان توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود

خرمی شریف به متراژ پروژه‌ها اشاره و اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی پویینک با اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به متراژ ۸۰۰ مترمربع، مجموعه تفریحی‌ ورزشی مادر با اعتبار هشت میلیارد تومان به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع، ساختمان اداری و امداد و نجات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مرکزی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان به متراژ یک هزار مترمربع، سرای محله پویینک با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان به متراژ یک هزار مترمربع، مجموعه تفریحی‌ ورزشی جهان‌ پهلوان تختی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به متراژ ۲۷۰۰ مترمربع، پارک کودک با اعتبار سه میلیارد تومان به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع، سرویس بهداشتی پارک خیام با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به متراژ ۱۲۰ مترمربع با شش چشمه و ساختمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به متراژ ۴۲٠ مترمربع از دیگر پروژه‌ها است.

۱۴ پروژه عمرانی شهرداری قرچک با اعتبار ۲۵۴ میلیارد تومان توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود

وی اعلام کرد: اتصال خیابان صالح‌آباد به خیرآباد ورامین بااعتبار ۵۰ میلیارد تومان به متراژ دو کیلومتر، احداث پل و تعریض جاده صالح‌آباد بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان به متراژ ۶۵۰۰ متر، کانال انتقال و جمع‌آوری آب‌های سطحی الحدید تا کمربندی جنوبی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به متراژ ۷۰۰ مترمربع، کانال جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی باقرآباد با روش شبکه فاضلابی بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان به متراژ ۱۱۰۰ مترمربع و کانال انتقال آب صالح‌آباد با اعتبار سه میلیارد تومان به متراژ ۴۵۰ متر طول از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha