• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061810802
  • خبرنگار : 71496

حماس: عملیات «الکرامه» بیانگر حمایت ملت‌های عربی از مقاومت است

حماس: عملیات «الکرامه» بیانگر حمایت ملت‌های عربی از مقاومت است

جنبش حماس تاکید کرد که عملیات امروز (یکشنبه) در گذرگاه الکرامه نشان‌دهنده مخالفت شهروندان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و جنایاتش و همچنین بیانگر حمایتشان از ملت و مقاومت فلسطین است.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای با اشاره به عملیات خودجوش یک راننده کامیون اردنی در گذرگاه «الکرامه» در مرز اردن و کرانه باختری که به هلاکت سه صهیونیست و شهادت این اردنی منجر شد، اعلام کرد عملیات قهرمانانه‌ای که یکی از غیورمردان اردن اجرا کرد، پاسخی طبیعی به هولوکاستی است که دشمن صهیونیستی علیه مردم در غزه و کرانه باختری اشغالی اجرا کرده است.

حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، عملیات گذرگاه الکرامه تاکیدی بر مخالفت ملت‌های عربی با رژیم اشغالگر و جنایاتش و نیز طمع‌ورزی‌های آن در فلسطین و اردن و همینطور حمایت جدی آنها از ملت فلسطین و مقاومت است.

به گزارش سایت خبری «المسیره» یمن، این جنبش در ادامه از ملت‌های عربی و اسلامی خواست در مخالفت با حملات و جنگ نسل‌کشی در حق ملت فلسطین در نوار غزه و حملات دیوانه‌وار علیه آنها در کرانه باختری به پا خیزند.

حماس همچنین تاکید کرد: غزه‌ای که در برابر صهیونیست‌ها از امت (اسلامی) دفاع می‌کند و وارد جنگ سختی شده که در آستانه یک ساله شدن است، از امت و تمامی آزادگان جهان می‌خواهد در برابر دشمن صهیونیستی قیام کنند.

امروز یک راننده اردنی با کامیون وارد گذرگاه «الکرامه» در نزدیکی مرز اردن و کرانه باختری شد و به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کرد.

رسانه‌های صهیونیستی ابتدا از زخمی شدن سه صهیونیست در این عملیات خبر دادند، اما پس از آن رسما اعلام کردند که این سه نفر به هلاکت رسیده‌اند. نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین اقدام به تیراندازی به سمت مجری عملیات کرده و مدعی شدند او به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha