• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061810683
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد

تحویل ۳۱۴ واحد مسکن مددجویی گیلان تا پایان سال

تحویل ۳۱۴ واحد مسکن مددجویی گیلان تا پایان سال

ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان از واگذاری مسکن مددجویان تا پایان سال خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۳۱۴ واحد را تحویل جامعه هدف می دهیم.

آریا طوفانی امروز، ۱۸ شهریورماه در حاشیه آیین واگذاری ۲۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان لنگرود در گفت وگو با ایسنا، یکی از اولویت های اصلی سازمان بهزیستی را ساخت و واگذاری مسکن برای مددجویان نیازمند دانست و اظهار کرد: مسکن نقش مهمی در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی دارد.

وی با بیان اینکه ۷۱۵ واحد مسکن مددجویی در حال ساخت داریم، افزود: ۲۵۰ واحد در مرحله سفت کاری و ۱۱۷ واحد در مرحله نازک کاری است.

مدیرکل بهزیستی گیلان از واگذاری ۳۱۴ واحد تا پایان سال به مددجویان خبر داد و اضافه کرد: با کمک مسئولان شهرستان لنگرود این ۲۰ واحد مسکن مهر را که متعلق به خانواده های دو معلول بود، تحویل دادیم.

طوفانی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به دنبال درآمدزایی از طریق اجرای پروژه هاست، گفت: با کمک این پروژه ها به توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی کمک خواهیم کرد و وابستگی به منابع دولتی را کاهش می دهیم.

وی سهمیه اشتغال مددجویان بهزیستی استان در سال جاری را ۱۵۰۰ نفر دانست و بیان کرد: تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی به ازای هر نفر پرداخت می‌شود؛ البته ایجاد اشتغال برای افراد توانخواه بسیار سخت بوده و نیازمند سرمایه و تسهیلات است.

مدیرکل بهزیستی گیلان جامعه هدف این اداره کل را ۷۵ هزار نفر دانست که در بانک اطلاعاتی ثبت شده و عنوان کرد: ۵۳ هزار نفر معلول و توانخواه و ۲۲ هزار نفر زن سرپرست خانوار، زن بی سرپرست و بدسرپرست، دختران نیازمند حمایت و کودک بی سرپرست و بدسرپرست داریم.

وی همچنین از ارزیابی مستمر مراکز ترک اعتیاد استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه بندی و ارزیابی فصلی مراکز ترک اعتیاد را در دستور کار داریم.

طوفانی با بیان اینکه از ۵۱ مرکز ترک اعتیاد استان، هم اکنون ۳۵ مرکز فعال است، یادآور شد: فقط مراکزی مجوز فعالیت دریافت می کنند که استانداردهای لازم را داشته باشند؛ ارزیابی نیمه نخست سال انجام شده و در نیمه دوم سال نیز مجددا ارزیابی مراکز را انجام می دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha