• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403061810520
  • خبرنگار : 71610

هلاکت ۳ صهیونیست طی عملیاتی در مرز فلسطین اشغالی و اردن

هلاکت ۳ صهیونیست طی عملیاتی در مرز فلسطین اشغالی و اردن

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از وقوع یک عملیات ضد صهیونیستی در منطقه «غور اردن» در کرانه باختری و هلاکت سه صهیونیست خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد که یک فرد مسلح با کامیون وارد گذرگاه «الکرامه» در نزدیکی مرز اردن و کرانه باختری شد و به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کرد.

رسانه‌های صهیونیستی ابتدا از زخمی شدن سه صهیونیست در این عملیات خبر دادند، اما پس از آن رسما اعلام کردند که این سه نفر به هلاکت رسیده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تیراندازی به سمت مجری عملیات کرده و مدعی به شهادت رسیدن وی شدند.

طبق این گزارش، اطلاعات اولیه حاکی از آن است که مجری عملیات از خاک اردن وارد منطقه غور اردن شده و این عملیات را انجام داده است.

منابع محلی می‌گویند که مجری عملیات دارای تابعیت کشور اردن است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری گزارش دادند که صهیونیست‌های کشته شده در این عملیات همگی از عناصر امنیتی و نظامی سازمان گذرگاه‌های رژیم صهیونیستی هستند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند: نیروهای ارتش مشکوک هستند که کامیون مورد استفاده در عملیات بمب‌گذاری شده باشد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: نیروهای امنیتی تمامی کامیون‌ها در گذرگاه الکرامه را بازرسی و از رانندگان بازجویی می‌کنند.

خبرنگار العربیه نیز گزارش داد: ارتش اسرائیل در ورودی‌های شهر اریحا موانع ایجاد کرد و نیروهای کمکی بزرگی از ارتش به گذرگاه مرزی ملک حسین با اردن رسیدند.

این خبرنگار به نقل از ارتش اشغالگر گزارش داد: در حال حاضر در حال بررسی هستیم که هیچ بمب دیگری در داخل کامیون عامل تیراندازی وجود نداشته باشد.

خبرنگار العربیه همچنین افزود: ارتش اسرائیل تا اطلاع ثانوی گذرگاه ملک حسین را به طور کامل می‌بندد. از آن طرف وزارت کشور اردن گفت: در حال بررسی حادثه تیراندازی هستیم که در طرف مقابل پل ملک حسین رخ داده است.

در همین زمینه رویترز به گفته یک مقام اردنی گزارش داد: پل ملک حسین از سمت اردن بسته شد. خبرنگار العربیه نیز تایید کرد: پل ملک حسین بین اردن و کرانه باختری به طور کامل بسته شد.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha