• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061810405
  • خبرنگار : 71516

حمایت خاخام صهیونیست از سربازانی که به اسیر فلسطینی تجاوز کردند

حمایت خاخام صهیونیست از سربازانی که به اسیر فلسطینی تجاوز کردند

یک خاخام بانفوذ یهودی حمایت خود را از سربازان اسرائیلی که به یک اسیر فلسطینی تجاوز کرده بودند اعلام کرد و گفت که آنها به جای بازداشت باید تکریم می‌شدند!

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «مئیر مازوز»، خاخام یهودی که نفوذ زیادی در سیاست اسرائیل دارد، اخیرا با سربازانی ملاقات کرد که در زندان بدنام «سدی تیمان» در صحرای نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی خدمت می‌کردند و به یک اسیر از نوار غزه در آنجا تجاوز کرده بودند.

این رسانه گزارش داد این خاخام به یکی از این سربازان تبریک گفت.

طبق ویدیویی که از این خاخام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، وی به سرباز مذکور می‌گوید: شما کاملا تبرئه خواهید شد. مگر چه کار کرده‌اید؟ به دشمن ضربه زده‌اید. همه چیز خوب پیش می‌رود. اگر در جای دیگری بودید به شما جایزه هم می‌دادند!

مازوز دارای اصالت تونسی است و یکی از بانفوذترین خاخام‌ها بین حریدی‌ها (یهودیان افراطی) و در سیاست رژیم صهیونیستی است و مقامات اسرائیلی به نظرات و تصمیماتش توجه می‌کنند. وزرای ارشد و اعضایی از حزب لیکود در کنست (پارلمان) با این خاخام مشورت می‌کنند و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با وی در منزلش ملاقات کرده است.

پیشتر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد سربازان رژیم اشغالگر به یک اسیر فلسطینی در زندان سدی تیمان که به «گوانتاناموی اسرائیل» معروف است، تجاوز می‌کنند.

تاکنون گزارش‌های زیادی از اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از جمله شکنجه‌های شدید، محرومیت از آب، غذا و خدمات پزشکی منتشر شده است.

به گفته باشگاه اسیران فلسطینی رژیم صهیونیستی از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر سال میلادی گذشته صدها فلسطینی از غزه را بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha