• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061810259
  • خبرنگار : 50167

طی سه سال محقق شد؛

انجام بیش از ۵ هزار عملیات آتش‌نشانی در زنجان

انجام بیش از ۵ هزار عملیات آتش‌نشانی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۵ هزار و ۶۵۲ مورد عملیات آتش‌نشانی از سال ۱۴۰۰ تا مرداد ماه ۱۴۰۳ در زنجان انجام شده است.

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تعداد عملیات‌های آتش‌نشانی زنجان در سال‌جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، ۵۹۹ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان انجام شده است.

وی از انجام ۳۷۶ عملیات نجات از ابتدای امسال تا مردادماه توسط آتش‌نشانان در  زنجان خبر داد و افزود: طی بازه زمانی مذکور ۲۲۳ عملیات اطفاء حریق نیز انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در رابطه با تفکیک تعداد عملیات نجات در ایستگاه‌های آتش‌نشانی زنجان، گفت: از ابتدای امسال تا مردادماه، ۱۰۷ عملیات نجات در ایستگاه‌ ۲، ۱۲۵ عملیات در ایستگاه ۷، هر کدام ۳۱ عملیات در ایستگاه‌های ۴ و ۶، ۲۳ عملیات در ایستگاه ۵ انجام شده و ایستگاه ۳ عملیات نجات نداشته است.

امیرفضلی در رابطه با عملیات اطفاء حریق از ابتدای امسال تا مرداد ماه به تفکیک ایستگاه‌های آتش‌نشانی زنجان، اظهار کرد: ایستگاه شماره یک، ۵۷ عملیات اطفاء حریق و ایستگاه‌های شماره ۲، ۴، ۵، ۶ و ۷ به ترتیب ۲۵، ۱۸، ۳۵, ۴۶ و ۴۲ عملیات اطفاء حریق را انجام داده‌اند. در ایستگاه سوم عملیاتی برای اطفاء حریق گزارش نشده است.

وی مجموع عملیات‌های آتش‌نشانی زنجان از سال ۱۴۰۰ تا مردادماه سال‌جاری را ۵ هزار و ۶۵۲ مورد اعلام کرد و افزود: بیشترین عملیات سالیانه اطفاء حریق با یک هزار و ۹۵ عملیات و ۱۴۰۴ عملیات نجات در سال ۱۴۰۲ بوده است.

او با بیان اینکه عملیات‌های نجات و اطفاء حریق در سال ۱۴۰۰ را نسبت به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کمتر بوده است، خاطرنشان کرد: ۴۸۹ عملیات اطفاء حریق و ۵۵۲ عملیات نجات در سال ۱۴۰۰ در زنجان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha