• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403061710184
  • خبرنگار : 50975

دستگاه‌های برتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

دستگاه‌های برتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با بررسی‌های صورت گرفته ۲۰ دستگاه‌ اجرایی برتر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

 حمیدرضا منتظری امروز، ۱۷ شهریورماه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: فرآیند برگزاری بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا تیرماه سال‌ جاری ادامه پیدا کرد که این موضوع توسط سازمان امور استخدامی کشور صورت گرفت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مجموع ۲۰ دستگاه‌ اجرایی برتر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در دو بخش اصلی و موضوعی با ۲۰ محور در استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی نشات گرفته از سیستم کلی‌نگری است، تصریح کرد: روند ارزیابی جشنواره توسط ۲۴ ارزیاب مورد بررسی قرار گرفت که ۱۶ نفر آن‌ها از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری و هشت نفر نیز از دستگاه‌های اجرایی بودند.

به گزارش ایسنا در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در بین کلیه دستگاه‌های اجرایی استان براساس ارزیابی‌های انجام شده، در بخش فرهنگی، علمی و آموزشی علیرضا کریم‌زاده_ مدیر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، در بخش تولیدی و خدماتی، حسین برزگر _ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، در بخش زیربنایی توسعه و زیرساختی خدایار باقری _ مدیرکل راه‌ و شهرسازی، در بخش سلامت و رفاه اجتماعی، مهشید سلیمانی _ مدیرکل بهزیستی، در بخش مالی و اقتصادی، عزیزالله گنجی _ مدیرکل امور مالیاتی در بخش مالی و اقتصادی با کسب بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.

همچنین در حوزه شهرداری‌ها، گشتاسب ریگی _ شهردار بروجن، و در بخش امنیتی و قضایی سعید فلاح در تعزیرات حکومتی، در حوزه تکریم و کسب رضایت مردمی از اسماعیل نژادحسینی _ مدیر فردگاه شهرکرد تقدیر و با کسب بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کردند.

در شاخص‌های موضوعی نیز از عبدالله مختاری _ مدیرکل تامین اجتماعی در محور کسب رضایت مردم، در بخش بهبود کسب و کار از مهدی پژوهش _ مدیرکل استاندارد، در بخش حل چالش‌های استان پژوهش برتر از حمیدرضا نظیفی با کسب بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کردند.

در محور جذب مشارکت‌های عمومی و خصوصی از محمود سلیمی _  مدیرکل ورزش جوانان، در بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، علیرضا اصغرزاده _  مدیرکل بیمه سلامت و در محور اقدامات موثر در حفظ و توسعه سلامت اجتماعی از امیررضا حیدری _ مدیرکل زندان‌های استان تقدیر شد و با کسب بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کردند.

همچنین در حوزه تحقق شعار سال تهمتن عبداللهی _ مدیر امور اقتصادی و دارایی و در بخش حمایت از نوآوری و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین, جاسم محمدی _ مدیرکل کمیته امداد و در محور برجسته عملکرد ماموریت‌های انسانی دو دستگاه به صورت مشترک رتبه برتر را کسب کردند که از محمدحسین واحدیان _ شهردار شهرکرد و مدیرکل تجهیز و توسعه مدارس تقدیر شد و با کسب بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha