• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061709909
  • منبع : بازار

پاسخگویی مدیرعامل شرکت مخابرات به پرسش‌های بازنشستگان

پاسخگویی مدیرعامل شرکت مخابرات به پرسش‌های بازنشستگان

مدیرعامل مخابرات ایران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با حضور در جمع تعدادی از بازنشستگان مخابرات منطقه با آنها دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی ،  مهندس مجید سلطانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با نمایندگان شورای اسلامی کار مخابرات منطقه و تعدادی از بازنشستگان مخابرات  این منطقه از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان  غربی  ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های نوری مدیر سابق مخابرات منطقه  و تبریک انتصاب بهمن اسمعیل زاده به سمت سرپرست مخابرات منطقه ، در خصوص حل مشکلات بازنشستگان مخابرات و رفع موانع موجود ازجمله مطالبات و سایر موضوعات با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به بحث وگفتگو پرداختند.

در این نشست مهندس مجید سلطانی گفت :بازنشستگان مخابرات به عنوان انسان‌هایی شایسته و با تجارب متعدد که عمری را در راه خدمت به جامعه سپری نموده اند بایستی به عنوان الگو برای تمامی کارکنان باشند و از تجربه های آنان در حوزه های مختلف به عنوان مشاورانی امین استفاده شود .

وی ادامه داد: مانیز وظیفه داریم در چارچوب قوانین و مقررات تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ کرامت و خدمت به بازنشستگان و خانواده گرامی آنان به کار ببندیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۰:۳۷

میشه دیس لایک کرد؟ این آقا هر ماه دستور میده حقوق کارکنان به تعویق بیفته به فکر آبرو و حیثیت ما نیست خسته مون کرد چرا برش نمیدارن بیچاره شدیم از دستش

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۰:۵۳

آقای سلطانی کارکنان و بازنشستگان هیچ چیز اضافه تر از آن چیزی که در قوانین و آیین نامه رفاهی خود مخابرات میباشد نخواسته اند لذا لطفا از این دسته عبارات و جملات حق به جانب استفاده نکنید که گویی ما بیش از حق و حقوق قانونی خودمان می خواهیم!!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۷:۰۱

آقای سلطاتی شما خودت مشکل مالی نداری بعد آمدی رایزنی کردی با اذاره کار و حالا دیوان که حق و حقوق ما را کم کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۹:۴۲

سلام آقای سلطانی الان امدید دارید در تابلوی کلاس درس به بازنشستگان توضیح میدهد .بیاید چند سال در مخابرات چه خدمتی به بازنشستگان وعذاب دادید و بنحوی ضرب شت زدید حال ما راضی نیستم و انشالله خداوند از شما راضی نباشد .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۱ ۰۶:۲۴

یادتون نیست میگفتن آقای صدری بره خیلی چیزا بهتر میشه ......خیال باطل این آقا بره یکی بدتر میاد