• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061709857
  • خبرنگار : 50184

احداث پیست سوارکاری کرمانشاه آغاز شد

احداث پیست سوارکاری کرمانشاه آغاز شد

ایسنا/کرمانشاه عملیات اجرایی پروژه احداث پیست سوارکاری کرمانشاه در دهکده المپیک کرمانشاه با حضور استاندار و مسئولین ورزش استان آغاز شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، امروز(۱۷  شهریور) در حاشیه کلنگ زنی این پروژه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نیاز سوارکاری کرمانشاه به احداث یک پیست، اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در استان در رشته سوارکاری بویژه در بحث اسب کرد وجود دارد، با دستور استاندار و پیگیری‌های هیات سوارکاری، عملیات اجرایی احداث پیست سوارکاری استان آغاز شد. 

وی افزود: این پروژه حدود ۳۲ هکتار مساحت دارد که شامل بخش رینگ سوارکاری، جایگاه تماشاگران، ابنیه و ساختمان‌های اداری است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان میزان اعتبار اختصاص یافته برای شروع این پروژه را حدود چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده اتمام این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی تامین شود. 

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، در صورت تامین به موقع اعتبارات، این پروژه در مدت دو سال به اتمام خواهد رسید. 

احداث پیست سوارکاری کرمانشاه آغاز شد

پیست سوارکاری کرمانشاه مطابق استانداردهای بین المللی ساخته می‌شود 

به گزارش ایسنا، ستار الماسی رئیس هیات سوارکاری استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه پیست سوارکاری کرمانشاه مطابق استانداردهای بین المللی ساخته می‌شود، عنوان کرد: برای تهیه نقشه این پروژه از کارشناسان فدراسیون سوارکاری کمک گرفته شده‌ است. 

وی تصریح کرد: احداث این پیست می‌تواند برکات بسیار زیادی را از نظر اقتصادی، اجتماعی و خصوصا در بحث اشتغال برای استان به همراه داشته باشد. 

از دهه هشتاد و  پس از اینکه پیست سوارکاری کرمانشاه واقع در میدان لب آب تخریب و به مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد تبدیل شد، سوارکاری کرمانشاه فاقد یک پیست سوارکاری بوده و با احداث این پیست حسرت بیش از دو دهه‌ای ورزشکاران این استان برای داشتن پیست سوارکاری به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۶:۰۷

بسیار عالی ،حتما پروژه را تمام کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۶:۴۰

سئوال اینجاست چرا پیست اسب سواری شبدیز درلب آب را که جز اولین پیستهای ایران بود را تخریب کردید که ۲۰سال کرمانشاه را از داشتن پیست محروم کنید؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۷:۰۷

حالا یه پیست میزنن نه دستشویی براش میزارن نه نگهبان