• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061709850
  • خبرنگار : 50163

رئیس فدراسیون تکواندو:

هیئت تکواندوی زنجان از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد

هیئت تکواندوی زنجان از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هیئت تکواندوی استان زنجان از لحاظ زیرساختی، امکانات خوبی دارد.

هادی ساعی امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تکواندوی استان زنجان، اظهار کرد: درپی برگزاری این مجمع، اصغر محمدی اکثریت آرا را کسب کرد و چهار سال سکاندار این هیئت خواهد بود.

وی با توضیح اینکه زیرساخت‌های خوبی در هیئت استان ایجاد شده است، ادامه داد: هیئت تکواندوی زنجان از لحاظ زیرساختی مشکل خاصی ندارد، به‌طوری که سالن خوبی دارد و جزو هیئت‌های خوب است. امیدواریم همین روند در بحث قهرمانی تداوم داشته باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه هیئت تکواندوی زنجان در بخش پومسه و زنان فعال‌تر است، بیان کرد: امیدواریم با رویکرد جدید هیئت استان در بخش مبارزه بتواند به رشد کافی برسد زیرا پتانسیل بسیار خوبی در استان وجود دارد.

ساعی با بیان اینکه مربیان و بازیکنان خوبی در این بخش داریم، توضیح داد: نداشتن یک تیم حرفه‌ای در مسابقات لیگ باعث شده است تکواندوی استان زنجان مقداری در بخش مبارزه عقب باشد.

وی با توضیح اینکه مسابقات لیگ را به نحوی برگزار می‌کنیم که اگر هر استان و شهرستاتی حتی یک بازیکن خوب هم داشته باشد، بتواند به‌صورت انفرادی در مسابقات شرکت کند، گفت: این فرصت باعث شده است، استعدادها را از دست ندهیم، زیرا اگر هیئتی اسپانسر مالی بزرگ برای شرکت در لیگ نداشته باشد قطعاً توانایی حمایت از چند بازیکن شاخص را دارد.

او با بیان اینکه پتانسیل کسب سهمیه المپیک آینده در زنجان وجود دارد، بیان کرد: زنجان در بخش پایه‌ها نیز فعال است. بنابراین باید حمایت بیشتری از تکواندوکاران پایه وجود داشته باشد تا در بزرگسالی بتوانند نتیجه بگیرند.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه، با یادآوری اینکه اولین رویدادی که داریم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است که به میزبان کره جنوبی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات اوایل مهر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت زنان در حوزه تکواندو، اظهار کرد: در این ورزش در بخش زنان و مردان، شرایط یکسان است که نتیجه اهمیت دادن به زنان در این رشته را نیز دیده‌ایم. در استان زنجان نیز در بخش پومسه این پتانسیل وجود دارد.

ساعی با یادآوری اینکه در کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار تکواندوکار در بانک اطلاعاتی داریم، افزود: ۲۵ هزار نفر از این تعداد در استان زنجان فعالند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۶:۲۴

جالبه از این ۲۵ هزار نفر کلا در حال حاضر ۵۰۰ نفر هم در باشگاه ها حضور ندارن چرا به دلیل عدم لیاقت روسای قبلی واز این به بعد بدتر خواهد شد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۷:۱۸

آقای ساعی خودش ترکه ولی هیچ کمکی به شهر میانه پایتخت تکواندو آسیا نکرده. اگه راس میگه پایگاه قهرمانی تکواندو رو تو شهر میانه راه اندازی و تاسیس کنه