• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403061709825
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده مردم تبریز در مجلس:

نجات بافت حاشیه‌نشین تبریز با اجرای پروژه‌های متعدد مسیرگشایی محقق می‌شود

نجات بافت حاشیه‌نشین تبریز با اجرای پروژه‌های متعدد مسیرگشایی محقق می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، رفع معضلات و محرومیت زدایی بافت‌های فرسوده را لازمه اجرای پروژه های مسیرگشایی دانست.

علیرضا نوین به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ از آخرین وضعیت پروژه پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب بازدید کرد و گفت: بدون شک تحقق این موضوع به عنوان یکی از مطالبات شهروندان این منطقه در کسب رضایتمندی مردم مثمرثمر خواهد بود.

در این بازدید شهردار منطقه ۱۰ طی گزارشی اعلام کرد: این پروژه تحت عنوان راه نجات تبریز به طول ۱۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر بوده با هزینه‌ای در بخش تملک و عمرانی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سه فاز آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تملک و آزادسازی فاز اول این پروژه روند خوبی را به خود گرفته و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات ۷۵۰۰ متر مربع آسفالت و ۵۰۰۰ متر عملیات جدول‌کشی انجام پذیرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز زارعی یادآور شد: طرح نجات تبریز (۴۵ متری انقلاب) یکی از اساسی ترین پروژه های مسیرگشائی شهرداری منطقه ۱۰ به جهت وسعت کلان منطقه ای و خارج کردن این مسیر از بن بست موجود و ساماندهی حاشیه نشینی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۹:۱۶

خیابان مفتح جلو مخابرات. کوچه اسماعیلی قرار بود ۴۵ متری بشه. انگار بجای بزرگتر شدن کوچیکتر شده یعنی ۱۸ متری. با اعصاب ملت بازی نکنین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۹:۲۸

اگر دستگاهها باهم هماهنگ باشند میتوانند حتی کارهای بزرگتری هم بکنند دیر نشده از فرصت بدست آمده استفاده کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۵:۵۶

کی انشالله قراره تمام بشه مردم از زندگی افتادن همه جا گردو خاکه .تا تمام بشه آسفالتی که ریختن هم در اثر سرما و زمستان خراب خواهد شد