• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403061709812
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

شهردار تبریز:

ساختمان ورزش شهرداری تبریز با صرف ۹۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد

ساختمان ورزش شهرداری تبریز با صرف ۹۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افتتاح ساختمان اداری، ورزشی و رفاهی باشگاه شهرداری تبریز با صرف ۹۰ میلیارد تومان همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) خبر داد.

یعقوب هوشیار به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در بازدید از پروژه ساختمان اداری ورزشی رفاهی باشگاه شهرداری تبریز همچنین با اشاره به اختتامیه طرح تابستانی شهرداری گفت: ۱۵ هزار نفر در کلاس‌های ورزشی طرح تابستان شهرداری شرکت کرده اند.

هوشیار یادآور شد: اجرای ۷۷ پروژه ورزشی و سلامت شهرداری با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار یکی از اولویت های اساسی مدیریت شهری بوده و عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی بی وقفه تداوم دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان اینکه ساختمان ورزش شهرداری تبریز با زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای در خیابان ورزش احداث شده است، افزود: این پروژه در راستای ایجاد واحدی متمرکز برای فعالیت‌های ورزشی شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف اجرایی شده و در ۳۱ شهریور همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۷:۳۴

سلام بر شهردار بزرگ و عزیز تبریز اگر امکان دارد .در شهرک یاغچیان بلوار استاد ملکی با ایجاد شهرک خاوران و بیمارستان کودکان و علاوه بر شهر باسمنج ترافیک زیاد است .چمن این بلوار پهن است . خواهشا عرض ان را کم کنید .مشکل ترافیک حل می شود . سپاسگزاریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۲۰:۱۰

سلام شهردار محترم خسته نباشید شهرداری منطقه 4 کمی بی مهری در احداث خیابان شهید بیمثل دارد هر وقت شما از منطقه بازدید دارید کار انجام وگرنه تعطیل است ودر اطاقش بسته به روی مردم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۰:۲۳

یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور یاشاسین پزشکیان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۱:۱۱

سلام شهردارمحترم خواهشا به فکرمردم خیابان آخر42متری باشید خانه ها ومردم محله زیرخاک مانده اند همه مریضی آسم گرفتن .. بخاطر چندمغازه که شهرداری نمی تواند ..آنهارا راضی کند شهردارمحترم اگرنمیتوانید کاررابه سرانجام برسانید ....‌