• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403061709728
  • خبرنگار : 50560

‌ناوگان حمل‌ونقل عمومی قزوین نونوار می‌شود

‌ناوگان حمل‌ونقل عمومی قزوین نونوار می‌شود
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر این استان تخصیص یافت.

جواد حق‌لطفی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و برگزاری جلسات با صندوق کارآفرینی امید استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و استانداری و همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات، ۱۰۰ درصد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان قزوین به‌صورت کامل پرداخت و کل بودجه تخصیصی جذب شد.

بنابر اعلام روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، وی ادامه داد: تعداد طرح‌های مصوب استان قزوین ۲۴ مورد شامل ۶ فقره تسهیلات نوسازی مینی‌بوس و ۱۷ فقره اتوبوس بود که با اعلام صندوق کارآفرینی امید مبلغ تخصیصی به استان قزوین جهت این تعداد طرح ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده از سوی بانک، ۱۰۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال مربوط به ناوگان اتوبوس و ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برای ناوگان مینی‌بوس بوده است.

وی گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ازجمله طرح‌های حمایتی دولت در قانون بودجه است که باهدف توسعه کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و ارائه آن در بخش حمل‌ونقل به‌منظور بهبود کیفیت حمل‌ونقل برون‌شهری و افزایش ظرفیت ترابری برای بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری اتوبوس و مینی‌بوس انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، حق‌لطفی در پایان اظهار کرد: در این طرح که در جهت رونق کسب‌وکار تصویب‌شده است دولت آورده خود را از محل منابع بودجه با اعتبارات برخی بانک‌های عامل و درواقع به‌صورت مشارکتی با عنوان تسهیلات یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha