• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403061709709
  • منبع : شهرداری تهران

رسیدگی به بیش از ۳۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ ازسوی گشت فوریت‌های اجتماعی

رسیدگی به بیش از ۳۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ ازسوی گشت فوریت‌های اجتماعی

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه گشت فوریت های اجتماعی حامی شهر به شکل ۲۴ ساعته فعالیت دارند گفت: طی ۵ ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از سه هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند.

به گزارش ایسنا، سید محمد نقیب اظهارکرد: گشت‌های حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریت‌ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است‌. همچنین در کنار اجرای طرح‌های ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی که در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در می‌آید، خودروهای حامی شهر نیز مداوم گشت زنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این میان شهروندان نیز کمک بسزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر دارند، ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی می‌توانند با شماره ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکاران در گشت فوریت‌های اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی پنج ماه سالجاری گشت‌های فوریت‌های اجتماعی حامی شهر به سه هزار و ۵۵۳ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند که ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی‌خانمان‌ها، در راه‌ماندگان ، خانواده‌های بی سرپناه ، افراد در معرض آسیب، گمشدگان، کودکان کار و خیابان و... بیشترین پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در برداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha