• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403061709678
  • خبرنگار : 90047

کرمانی‌مقدم: زمین این قدر افتضاح بود که لژیونرها هم‌ نتوانستند کاری کنند

کرمانی‌مقدم: زمین این قدر افتضاح بود که لژیونرها هم‌ نتوانستند کاری کنند

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: اگر تیم ملی با این همه لژیونر نتوانست بازی خوبی را برابر قرقیزستان به نمایش بگذارد در این زمینه نه سرمربی مقصر است نه بازیکنان، بلکه مقصر اصلی مسئولان هستند که هنوز نتوانسته‌اند زمین مناسبی را برای بازیکنان فراهم کنند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال برابر قرقیزستان، اظهار کرد: هر چند در عمل بازی دست ایران بود اما زمین این قدر افتضاح بود و شرایط نامطلوبی داشت که روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود به طوری که با این همه لژیونر نتوانستند بازی خوبی ارائه و توانمندی خود را نشان دهند که البته در این زمینه نه سرمربی مقصر است نه بازیکنان بلکه مسئولان مقصر هستند که نمی‌توانند کمترین امکانات که زمین مناسب است را برای بازیکنان فراهم کنند.

وی گفت: زمین چمن فولاد شهر به حدی بد و نامطلوب بود که هر چقدر بازیکنان به توپ ضربه می‌زدند، می‌پرید و امکان ارسال وجود نداشت.

کرمانی مقدم افزود: انتظار ما از این بازی این بود که تیم ملی چند گل وارد دروازه حریف کند. شک نکنید که اگر زمین شرایط بهتری داشت قطعا به جای یک گل تیم ملی چند گل وارد دروازه حریف می‌کرد.

او اظهار کرد: قرقیزستان آمده بود که در این بازی دفاع کند و گل نخورد. قلعه‌نویی هم تیم را به درستی آنالیز کرده بود و واقعا بازی سختی را برابر قرقیزستان داشتند.

کرمانی مقدم اضافه کرد: حتی اگر بهترین بازیکنان را نیز داشته باشید وقتی تیم حریف فقط دفاع می‌کند و حرکت رو به جلو ندارد برابر چنین تیمی ایجاد موقعیت و دست پیدا کردن به گل کار سختی است.

وی در پایان گفت: تیم ملی به خاطر نامناسب بودن زمین چمن نتوانست بازی خوبی ارائه دهد. اگر زمین شرایط خوبی داشت تیم ملی این ‌توانایی را داشت که به جای یک گل، چهار گل وارد دروازه حریف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha